Now showing items 1-4 of 4

  • Orientace na konkurenci u hi-tech podniků 

    Kaňovská, Lucie; Tomášková, Eva (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2012-06)
    Purpose: The purpose of this paper is to examine the connection between market orientation and mainly competitor orientation and business performance at the hi-tech companies in the Czech Republic. Design/methodology/approach: ...
  • Průzkum tržní orientace High tech firem 

    Němečková, Barbora
    Tržní orientace je jedním z důležitých předpokladů dlouhodobě úspěšného fungování podniků. Důležitým aspektem analýzy tržní orientace je vymezení a měření faktorů, které tržní orientaci ovlivňují a posouzení významu tržní ...
  • Uplatnění marketingu v sektoru služeb 

    Jedličková, Lucie
    Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen ...
  • Výzkum tržní orientace firem 

    Klasová, Zuzana
    Diplomová práce se zabývá výzkumem tržní orientace firem a hledá závislost mezi mírou tržní orientace a firemní kulturou. V souladu se stanovenými cíly vyhodnocuje získané informace a srovnává postavení jednotlivých firem ...