Now showing items 1-20 of 508

  • Analytické procesy marketingu ve stavebnictvi 

    Krupík, Pavel
    Tato bakalářská práce se zabývá analytickými procesy marketingu ve stavebnictví. Je rozdělena na dvě části. První z nich je teoretická část, která je zaměřena na popis tržního prostředí, cíleného marketingu, marketingového ...
  • Analýza event marketingu studentské organizace 

    Ježková, Martina
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového ...
  • Analýza komunikační strategie a návrh na její zlepšení 

    Herodek, Jan
    Tato práce se zabývá problematikou neúplné a nedostatečné marketingové činnosti neziskové organizace Orel jednota Telnice a jejích složek. Obsahuje analýzu stávajícího stavu a z ní vyplývající návrhy řešení. Zahrnuje plán ...
  • Analýza marketingového projektu podniku 

    Runštuk, Zdeněk
    Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní firmy XY. Zaměřenou na živnostníky a malé podnikatele, kteří firmu neznají, nebo od ní z jiného důvodu neodebírají produkty. Cílem práce je vyhodnotit tuto kampaň. Práce ...
  • Analýza potencionální expanse Kofoly do Německa 

    Vrana, Pavel
    Účelem této práce je analyzovat potenciální expanzi Kofoly, ČeskoSlovensko a.s. do Německa a poskytnout doporučení na základě výzkumu a literatury. Autor bude analyzovat odvětví nealkoholických nápojů a podnikatelský ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na jejich zlepšení 

    Malochová, Šárka
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýše-ní její úrovně pro firmu Provident Financial s.r.o., která nabízí bezúčelové hotovostní i bezhotovostní půjčky v České republice již od roku ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Rytina, Daniel
    Bakalářská práse se soustředí na zjištění analýzy spokojenosti zákazníků v oblasti služeb. Konkrétně se pak jedná o služby spojené s mytím vozidel. Tato práce je zpracována ve firmě Auto-Profi a rovněž zahrnuje návrh na ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Šimek, Jiří
    Cílem této diplomové práce je provedení primárního a sekundárního marketingového průzkumu u významné společnosti zabývající se prodejem hudebních nástrojů. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení problematiky ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Czabeová, Ivana
    Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Cílem je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Horimex Cars, s.r.o. prostřednictvím dotazníkového výzkumu a poté navrhnout opatření ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Gelnarová, Monika
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současné úrovně spokojenosti zákazníků s výrobky a službami, protože spokojení zákazníci jsou jedním z nejdůležitějších faktorů ovlivňujících úspěšnost společnosti. Analýza spokojenosti ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Bláhová, Jitka
    Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků firmy DP Stavebniny Maršovice a.s. a návrhy na zvýšení její úrovně. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy, jako je marketing, marketingový výzkum, ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků, firma MANN+HUMMEL (CZ) Přibyslavice 

    Kirchdorferová, Alena
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy MANN+HUMMEL (CZ). V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. ...
  • Analýza úrovně služeb v restauračním zařízení TAMTAM BAR 

    Vrabcová, Kateřina
    Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb poskytovaných restauračním zařízením TAMTAM BAR v Kroměříži. V teoretické části je zpracována především problematika marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníka. Analytická ...
  • Analýza vybrané firmy 

    Mačát, Jakub
    Cílem této diplomové práce je analýza odbytu ve vybraném podniku. Na základě teoretických poznatků a koncepcí posoudit, zda vybraný podniku používá nástroje odbytové politiky správně a efektivně. Praktická část vychází z ...
  • Aplikace marketingového mixu ve veřejné správě 

    Vařbuchta, Petr
    Bakalářská práce je zaměřena na marketing, konkrétně na marketingový mix v jeho běžné formě a jeho adaptaci na prostředí veřejné správy v rámci samosprávy. Teoretická část se věnuje základním prvkům marketingu, marketingovému ...
  • Aspen Aerogels: internacionalizace izolačních materiálů na bázi nanotechnologií 

    Vastušková, Valéria
    Táto diplomová práca je zameraná na analýzu a následné vyhodnotenie trhu v Juhovýchodnej Európe z hžadiska potenciálu a možnosti budúceho investovania a pôsobenia firmy Aspen Aerogels v tomto regióne. Firma Aspen Aerogels ...
  • Budování konkurenceschopnosti firmy – rozvoj marketingových aktivit 

    Hanák, Tomáš
    Diplomová práce analyzuje vnější a vnitřní prostředi vybrané společnosti a současný stav marketingových aktivit ve vybrané společnosti. Obsahuje návrh marketingových aktivit, které povedou ke zvýšení kokurenceschopnosti ...
  • Elektronické formy marketingu 

    Učeň, Michal
    Předmětem bakalářské práce je definování a podrobný popis stávajících forem elektronického marketingu a analýza jejich účinnosti v souvislosti se záměry propagace. Bakalářská práce je zpracována bez stěžejní účasti konkrétního ...
  • Hodnocení webových stránek vysokých škol a návrh optimálního řešení 

    Mrtka, Tomáš
    Tato diplomová práce je zaměřena na hodnocení webových stránek ekonomických fakult vysokých škol veřejných i soukromých pomocí vhodných kritérií a metrik, které jsou vybrány z marketingového výzkumu a odborných článků. ...
  • Komunikace při vyjednávání stavební zakázky 

    Pelčák, Svatopluk
    Cílem diplomové práce je vytvořit a analyzovat marketingové výzkumy a následně posoudit jejich aplikaci do praxe. V teoretické části jsou vymezeny základní marketingové a komunikační znalosti spolu se stručným představením ...