Now showing items 1-3 of 3

  • Komunikační mix na sociálních sítích 

    Lunda, Radek
    Tato diplomová práce pojednává o vhodném návrhu na kombinaci propagačních nástrojů na stránkách sociálních sítích Facebook a Instagram. Budou sledovány především proměnné Dosah, Zhlédnutí a Sledující. V teoretické části ...
  • Návrh marketingové strategie pro high-tech firmu 

    Drgonec, Igor
    Diplomová práca sa zaoberá využitím marketing a jeho pod kategórie online marketingu na vytvorenie obecného postupu alebo návodu na zavedenie a zvýšenie popularity mobilných aplikácii vyvinutých firmou Programatori s.r.o. ...
  • Návrh marketingových aktivit pro zvýšení povědomí o podniku 

    Potsch, Richard
    Bakalářská práce se zaměřuje na návrh marketingových aktivit vedoucích ke zvýšení povědomí o firmě FlixBus GmbH v České republice. V této práci je provedena analýza současné pozice podniku v ČR vzhledem k situaci v oblasti ...