Now showing items 1-20 of 208

  • 3D animace postavy v počítačové grafice 

    Pečenka, Michal
    Cílem projektu je seznámit čtenáře s technikami používanými při real-time animaci 3D postav. Práce se soustředí zejména na dva typy animace: snímkovou animaci a kloubovou animaci. Popsány jsou algoritmy pro softwarovou i ...
  • 3D browser fotografií 

    Horváth, Zsolt
    Dnešní prohlížeče fotek již nejsou jen obyčejnými prohlížeči. Pravidelně se objevují inovace jako například sdílení fotek na internetu, sociálních sítích nebo jejich zobrazení v 3D. Naším cílem bylo vyzkoušet nové, ještě ...
  • 3D herní svět v OpenGL 

    Buchta, David
    Tato práce se zabývá studiem moderních technik v počítačové grafice; návrhem a vytvořením aplikace, jež může sloužit jako jádro budoucímu hernímu enginu. V práci jsou vyzdviženy techniky tvorby rozsáhlých terénů, pokročilých ...
  • 3D Hra v OpenGL s využitím analýzy hudby 

    Baranovičová, Hana
    Tato práce se zaměřuje na analýzu signálu hudby a zakomponování výsledních dat do hry. Cílem je demonstrovat možnosti analýzy hudby, které jsou prakticky využitelné při vytváření hry založené na této analýze, způsoby ...
  • 3D hra ve WebGL - Inball 

    Jurčík, Lukáš
    Tato bakalářská práce se zabývá tématem tvorby aplikací v prostředí webových prohlížečů, zvláště počítačových her. Na začátku jsou popsány různé metody tvorby her v prohlížečích. Následuje část věnující se frameworkům pro ...
  • 3D kreslicí aplikace pomoci Kinectu 

    Bačik, Radoslav
    Práca informuje o procese vytvárania 3d kresliacej aplikácie s pomocou Kinectu. Nachádzajú sa tu príklady iných 3d modelovacích editorov, popisy rozhraní pre prácu s Kinectom a popis použitých technológií, pri programovaní. ...
  • 3D logická hra s principy deformace prostoru 

    Joščák, Juraj
    Táto práca sa zaoberá globálnou deformáciou 3D geometrie a jej využitím v logickej hre. Cieľom je preskúmať rôzne metódy pre deformáciu geometrie v reálnom čase, zvážiť ich použiteľnosť v kontexte počítačovej hry a vyriešiť ...
  • 3D projekce fotek v OpenGL 

    Ondrejíček, Marián
    Účelem této práce bylo navržení spůsobu projekce fotek v 3D prostoru za pomocí OpenGL a implementování těchto technik ve formě fungující aplikace. Opisovány jsou také principy Qt toolkitu, ve kterém je naprogramováno ...
  • 3D svět 

    Konečný, Jiří
    Tato práce se zabývá implementací 3D světa a pohybu v něm. Jsou zde popsány techniky, které jsem využil pro vytvoření 3D světa a použité metody pro pohyb v tomto světě. Pro vytvoření 3D světa byla použita knihovna OpenGL.
  • 3D video browser 

    Míchal, Vít
    Cílem tohoto projektu je navrhnout a vytvořit aplikaci pro vizualizaci vzájemně propojených video dat. Vizualizace probíhá ve 3D prostoru a snaží se využít jeho výhody (např. vnímání hloubky). V tomto dokumentu je obsaženo ...
  • 3D závodní hra 

    Vlach, Jan
    Tato práce se zaměřuje na návrh a implementaci 3D závodní hry s grafickými efekty. Cílem této práce je vytvořit závodní hru s grafickými efekty tvořeny především emitory částic. K detekci kolize je ve hře využita fyzikální ...
  • 4K video přehrávač pro virtuální realitu 

    Chvíla, Václav
    Práce se zabývá implementací přehrávače videa pro virtuální realitu o kvalitě 4K. Teoretická část práce pojednává o vzniku 360° videí, jejich kompresi a následného zobrazení. V návrhu aplikace bylo zvoleno řešení s knihovnami ...
  • Animovaný podvodní skybox v OpenGL 

    Lagová, Lenka
    Bakalářská práce se zabývá problematikou řešení animovaného podvodního skyboxu pomocí OpenGL. Práce obsahuje úvod k OpenGL, popisuje grafické techniky používané pro vykreslování a metody pro procedurální generování objektů ...
  • Animovaný skybox v OpenGL 

    Pavlík, Vít
    Bakalářská práce se zabývá tvorbou animovaného skyboxu. Cílem práce je demonstrovat metody vytváření skyboxů, především pak metody procedurální. V hlavní části práce jsou rozebrány techniky potřebné pro vykreslení jednotlivých ...
  • Aplikace pro simulaci akustiky místnosti 

    Krbila, Martin
    Tato práce se zabývá simulací akustiky místností. V práci jsou nejprve teoreticky popsány existující přístupy k simulaci akustiky a srovnány jejich přednosti a nevýhody. K výpočtu odezvy místnosti bylo implementováno několik ...
  • Atmosférické jevy 

    Radouš, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vizualizace atmosférických jevů pomocí prostředků knihovny OpenGL. Práce obsahuje teoretické podklady pro déšť, sněžení, mlhu, blesky, vítr, tornádo a duhu, které jsou dále ...
  • Budování akceleračních struktur na GPU 

    Hába, Jiří
    Tato práce se zaměřuje na výstavbu oktalového stromu pro trojrozměrné trojúhelníkové modely na grafickém hardware. Tato akcelerační struktura byla zvolena na základě porovnání nejčastěji užívaných akceleračních struktur. ...
  • CAD systém pro 2D kreslení 

    Langr, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou CAD systémů pracujících ve dvojrozměrném prostoru. Seznamuje nás s definicí CAD systémů a s požadavky na ně kladenými. Práce se dále věnuje návrhu a tvorbě aplikace demonstrující ...
  • CAD systém pro 2D kreslení 

    Murín, Michal
    Bakalářska práce je zaměřená na návrh a tvorbu CAD systému pro dvojrozměrné kreslení. Obeznamuje s využitím počítačů v průmyselné výrobě a s výhodami, které jejich využití přináší, s obecnou definicí CAD systémů a požadavkami ...
  • Changing Object Appearance by Adding Fur 

    Pražák, Martin
    Cílem této práce je demonstrovat možnost renderování srsti přímo do existujících obrazů bez toho, aby bylo po uživateli požadováno překreslení všech pixelů nebo dodání kompletní 3D geometrie a osvětlení. Srst je přidána ...