Now showing items 1-20 of 87

  • Analýza marketingové strategie vybrané společnosti a návrhy na její zlepšení 

    Straňanek, Juraj
    Zostavenie správnej marketingovej stratégie je veľmi dôležité pre každú spoločnosť, ktorá vyvíja svoje podnikateľské aktivity za účelom kumulovania zisku. Dôkladne premyslená marketingová stratégia je prvým krokom k ...
  • Analýza rizik společnosti DINA-HITEX,spol. s.r.o 

    Tesař, Jaroslav
    Diplomová práce se zabývá analýzou rizik, které jsou v současné době součástí podnikání. Je důležité, aby podniky pravidelně prováděly identifikaci a analýzu rizik a snažily se tato rizika eliminovat. V rámci diplomové ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení 

    Pilková, Kateřina
    Tato bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků spolku Yoga House, z.s. a následným návrhům její zlepšení. První část práce se zabývá popisem důležitých teoretických východisek souvisejících s tímto tématem. ...
  • Analýza vybrané firmy 

    Zavoralová, Eva
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu realitní společnosti M&M reality holding, a.s.. V rámci mapování společnosti se zaměřuji na rozbor oborového okolí pomocí PEST analýzy, Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT ...
  • Analýza vybrané firmy 

    Trtílková, Michaela
    Předmětem diplomové práce je komplexní analýza firmy AKP spol. s r. o. Analýzou externího a interního okolí spolu se základní analýzou finančních ukazatelů je zjištěna současná situace společnosti. Na základě provedených ...
  • Evaluation of the Financial Situation of a Company and Proposals for Improvement 

    Straňanek, Juraj
    The aim of this diploma thesis is to assess the financial situation of the company James Lakeland Ltd. between the years 2010 and 2015 based on the selected methods of financial and strategic analysis. The results of ...
  • Expanze služby "Ideální nájemce" na nové lokální trhy 

    Hudáková, Markéta
    Diplomová práce navrhuje opaření pro rozšíření poskytování služby „Ideální nájemce“ na nový lokální trh, konkrétně do Prahy. Teoretická část práce zahrnuje klíčová východiska a teoretické poznatky, ze kterých následně ...
  • Financování podnikatelských aktivit 

    Kloc, Arne
    V bakalářské práci se zabývám návrhem zejména finanční stránky projektu rekonstrukce a rozšíření budovy tělocvičny v tenisovém areálu. Teoretická část je zaměřena na jednotlivé zdroje financování investic, analýzy používané ...
  • Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení 

    Dufková, Iveta
    Tato bakalářská práce hodnotí finanční situaci společnosti Československá obchodní banka, a.s. Vychází z účetních výkazů z období let 2008 – 2012. V práci jsou uvedeny informace o firmě, dále je proveden Porterův model ...
  • Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení 

    Gregarová, Jana
    Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením finanční situace podniku v letech 2010-2014. Podklady pro finanční analýzu tvoří zejména účetní závěrky a výroční zprávy podniku. Práce je rozdělena do čtyř částí: první a druhá ...
  • Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení 

    Dajčová, Linda
    Bakalářská práce je zaměřena na hodnocení finanční situace podniku COMON, s. r. o. v letech 2009-2014. První část práce popisuje teoretická východiska, která jsou důležitá pro znalost finanční analýzy. V druhé části jsou ...
  • Hodnocení finanční situace společnosti a návrhy na její zlepšení 

    Sadílek, Jakub
    Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a následné zhodnocení finanční situace podniku. V první části práce je představena teorie jednotlivých metod použitých pro analýzu a zhodnocení finanční stránky podniku. V druhé části ...
  • Inovace vybraných pojistných produktů 

    Vlachová, Martina
    Diplomová práce zkoumá možnosti inovace či zavedení nového pojistného produktu na českém pojistném trhu. V teoretické části je uveden přehled základních pojmů v pojišťovnictví, dělení jednotlivých pojistných produktů a ...
  • Konkurenční strategie firmy 

    Weberová, Martina
    Cieľom diplomovej práce je na základe externej a internej analýzy vymedziť faktory ovplyvňujúce potenciál úspešnosti reálneho výrobného podniku a navrhnúť strategické odporučenia, ktoré ponúknu manažmentu hodnotenie podniku ...
  • Marketingová komunikace značky Engine Tables na sociálních sítích 

    Pokorný, Marek
    Cílem bakalářské práce je, propagace značky Engine Tables na nových sociálních sítích a zlepšení propagace na stávajících sociálních sítích. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. ...
  • Marketingová strategie firmy 

    Kozelek, Pavel
    Předmětem diplomové práce je „Marketingová strategie firmy“, která je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Hlavním cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie výrobního podniku, se zaměřením ...
  • Marketingová strategie firmy Nugget 

    Nehyba, Tomáš
    Předmětem této práce je analýza marketingové strategie firmy Nugget a možný návrh marketingové strategie pro následující období. V teoretické části budou popsány teoretické aspekty pro získání potřebných dat. V praktické ...
  • Marketingová strategie hotelu Bítov 

    Růžičková, Žaneta
    Diplomová práce se zabývá analýzou současné situace a následně výběrem vhodné marketingové strategie pro Hotel Bítov v rekreační oblasti Vranovské přehrady. Teoretická část se zabývá problematikou využití marketingových ...
  • Marketingová strategie letecké údržbové organizace 

    Závorka, Jakub
    Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu a strategie ve společnosti Job Air Technic a.s.. Teoretická část nastiňuje základní informace týkající se marketingu samotného, dále pak marketingové plánování a ...
  • Marketingová strategie pro společnost Eurovia 

    Kvapil, Antonín
    Diplomová práce se zabývá návrhem a tvorbou marketingové strategie. Práce popisuje stav společnosti Eurovia CS, a.s., analyzuje mikroekonomické a makroekonomické prostředí a obsahuje návrhy implementace marketingové strategie ...