Now showing items 1-14 of 14

  • Analýza rizik lokálního a globálního prostředí vybrané firmy 

    Holec, Marek
    Diplomová práce se zabývá analýzou rizik globálního a lokálního prostředí podniku. V práci je zobrazen aktuální stav prostředí a související rizika. Rizika velkou měrou ovlivňují úspěšnost podnikatelských subjektů a je ...
  • Hodnocení ekonomické situace zvolené korporace a návrhy na její zlepšení 

    Teinerová, Marcela
    Tato diplomová práce se zabývá hodnocením vybrané korporace a návrhy na řešení její zjištěné situace. V první části práce jsou popsána teoretická východiska jednotlivých analýz a tato část slouží jako teoretický podklad ...
  • Nástroj pro podporu volby optimální strategie firmy 

    Štěpánek, Ivo
    Tato práce se zabývá volbou optimální strategie firmy. V teoretické části práce je rozebrána problematika hmotného a nehmotného produktu, marketingu a především strategického řízení s důrazem na volbu optimální strategie ...
  • Návrh marketingové strategie 

    Schwarz, Petra
    Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie společnosti GN s.r.o. se zaměřením na marketingový mix. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. V teoretické části se ...
  • Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti 

    Bednářová, Markéta
    Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na problematiku marketingu, marketingové komunikace a teoretický základ analýz, které jsou v práci použité. Dále zhodnocuje aktuální situaci společnosti Diplomky-online.cz. ...
  • Návrh podnikatelského plánu pro založení květinářství 

    Boháčová, Kateřina
    Bakalářská práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení květinářství. Předmětem podnikání bude prodej květin a drobných dárkových předmětů. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, analytické a návrhové. V první ...
  • Návrh podnikatelského záměru na založení cukrárny 

    Koubek, Lukáš
    Bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu podnikatelského záměru pro založení cukrárny. Cílem této bakalářské práce je zpracování podkladů k zahájení podnikatelské činnosti ve výrobě a prodeji cukrářských výrobků. V ...
  • Návrh strategie rozvoje firmy 

    Václavík, Tomáš
    Cílem diplomové práce je zvolení vhodné strategie, kterou by se měla společnost dále ubírat. K tomuto zjištění nám poslouží zejména strategická a finanční analýza. Výstupem těchto analýz bude SWOT analýza, kde budou všechny ...
  • Podnikatelský plán 

    Mai, Huy Hoang
    Předmětem bakalářské práce je vypracování podnikatelského plánu na založení nové restaurace. Práce se skládá ze tří částí – teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části je provedena literární rešerše a jsou zde ...
  • Podnikatelský záměr na založení obchodu 

    Urbanská, Barbora
    Bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr pro založení obchodu s pralinkami v Pardubicích. V první části jsou položeny teoretické základy pro vypracování podnikatelského záměru formou podnikatelského plánu. ...
  • Podnikatelský záměr rozvoje společnosti 

    Záhorský, Jan
    Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti, která se zabývá maloobchodním prodejem chovatelských potřeb prostřednictvím internetového obchodu. Na základě výsledků analýzy a srovnání s původním ...
  • Podnikatelský záměr založení nové firmy 

    Ďurkechová, Zuzana
    Předmětem bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru na založení nové firmy, zaměřené na uskutečňování společenských akcí a poskytování pohostinských služeb. Práce definuje základní pojmy, cíle, metody, a ...
  • Strategie vstupu Burda Auction, s.r.o. na trh Spolkové Republiky Německo 

    Sikora, Martin
    Diplomová práce analyzuje možnosti vstupu Burda Auction, s.r.o. na filatelistický trh Spolkové republiky Německo. Obsahuje zhodnocení teoretických poznatků a používaných analytických metod, které jsou poté aplikovány při ...
  • Změna systému řízení malého podniku 

    Slavíková, Marie
    Tato diplomová práce se zabývá základními pojmy z oblasti řízení podniku a manažerských funkcí. Zaměřuje se na analýzu konkrétní společnosti, s jejíž pomocí lze nalézt nedostatky, které se v daném podniku vyskytují. Tyto ...