Now showing items 1-3 of 3

  • Inteligentní reaktivní agent pro hru Ms.Pacman 

    Bložoňová, Barbora
    Tato práce se zabývá umělou inteligencí pro složitější rozhodovací problémy, jako je hra s neurčitostí Ms. Pacman. Cílem práce je navrhnout inteligentního reaktivního agenta využívajícího metodu strojového učení, demonstrovat ...
  • Posilované učení pro hraní hry Starcraft 

    Chábek, Lukáš
    Práce se zabývá metodami strojového učení aplikovanými pro hraní strategických her v realném čase. V práci se zabývám metodou strojového učení Q-learning založenou na zpětnovazebním učení. Praktická část práce je implementování ...
  • Strojové učení - aplikace pro demonstraci základních přístupů 

    Kefurt, Pavel
    Tato práce se zabývá především základními algoritmy strojového učení. V první části práce jsou vybrané algoritmy popsány. Zbývající část se následně věnuje implementaci těchto algoritmů a vytvoření demonstračních úloh pro ...