Now showing items 1-10 of 10

  • Animace algoritmů v prostředí Flash 

    Malčík, Dominik
    Hlavním cílem této práce je prodiskutovat a demonstrovat možnosti animace algortimů v rámci platformy Adobe Flash. Pro uvedení do problematiky je vypracován přehled technologií RIA včetně stručného zhodnocení celé oblasti. ...
  • Aplikační rámec pro vývoj informačních systémů v jazyce Dart 

    Raška, Miroslav
    Vývoj webových aplikacích se potýká se specifickými problémy, které by mohly být vyřešeny novým webovým aplikačním rámcem kombinujícím moderní technologie a nový přístup k návrhu aplikací. Jednotlivé problémy webových ...
  • Dynamické vytváření grafických uživatelských rozhraní pro internetové aplikace 

    Navrátil, Ladislav
    p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 11.0px 'Times New Roman'} Hlavním námětem této bakalářské práce jsou Rich Internet Applications (RIA), webové aplikace simulující desktopové programy. V práci je popsán komplexní ...
  • Grafické uživatelské prostředí v JavaFX 

    Fusek, Zdeněk
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření jednoduchého výpočetního systému. V první části bude zpracována rešerše týkající se porovnání RIA platforem, jejímž výsledkem je analýza výhod a nevýhod jednotlivých platforem. Z ...
  • Javascriptové knihovny a jejich využití při tvorbě interaktivních webových aplikací 

    Wagner, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá javascriptovými knihovnami a jejich využitím při tvorbě interaktivních webových aplikací. Popisuje rovněž technologie potřebné při tvorbě interaktivní webové aplikace. Pomocí javascriptových ...
  • Komplexní webový herní systém 

    Koláček, Vojtěch
    Tato práce se zabývá analýzou technologií pro moderní webová uživatelská rozhraní a návrhem a implementací komplexního webového systému s důrazem na ergonomické a robustní grafické uživatelské rozhraní. U technologií pro ...
  • Online LaTeX editor 

    Sokol, Miroslav
    Tato práce si kladla za cíl, vytvořit takový editor jazyka LaTeX, který by obstál po boku již existujících řešení. Nabídnout uživateli základ běžný pro editory tohoto typu a navíc přidat funkce, jež z něj udělají unikátní ...
  • Platforma pro vývoj RIA aplikací 

    Stříž, Martin
    Práce má za cíl navrhnout a implementovat plaftormu pro interaktivní webové aplikace (Rich Internet Application - RIA) na základě vhodných technologíí pro programovací jazyky Java a JavaScript. Důraz je kladen na výběr ...
  • Správa projektů z oblasti Human-Computer Interaction 

    Farbiak, Peter
    Tato diplomová práce se zaobírá problematikou testování, především manuálním a beta testováním. Dále diskutuje oblast interakce mezi člověkem a počítačem a hledá možnosti efektivní správy projektů z této oblasti. Jako ...
  • Vytvoření interaktivních pomůcek z oblasti 2D počítačové grafiky 

    Malina, Jakub
    V teto diplomove prace se budeme zabyvat popisem zakladnich vlastnosti pocitacovych krivek a jejich praktickou pouzitelnosti. Vysvetlime si, jak lze krivky chapat obecne, co to jsou polynomialni krivky a zpusoby napojovani. ...