Now showing items 1-6 of 6

  • 3D aplikace pro platformu Android 

    Smejkal, Jakub
    Tato bakalářská práce řeší implementaci 3D aplikace pro platformu Android. Aplikace realizuje simulátor rubikovy kostky. Ovládání je realizováno s pomocí inerciální jednotky plus dalších druhů rozhraní. Pro podporu uživatelova ...
  • Aplikace CAD/CAM softwaru PowerMILL 2020 při reverzním inženýrství 

    Rais, Tomáš
    Tato práce se zabývá představením využití softwaru PowerMILL 2020 při reverzním inženýrství a také představení aditivních technologií v tomto softwaru. Jako vzorová součást pro tuto práci byl zvolen dílec Rubikovy kostky. ...
  • Beton 

    Andrýsek, Marek
    Beton je dílem, které si klade za cíl propojení kategorií digitální hry a interaktivního umění. Vizuální zpracování se opírá o architektonický směr brutalismus. Herní mechanika byla odvozena z možností, které estetika této ...
  • Evoluční řešení Rubikovy kostky 

    Mališ, Radim
    Tato diplomová práce se zabývá evoluční metodou řešení hlavolamu Rubikova kostka. Celosvětově rozšířený hlavolam je už po několik desítek let nejen hračkou pro děti a dospělé, ale téměř životním stylem pro zástupy nadšenců ...
  • Evoluční řešení Rubikovy kostky 

    Kollner, Aleš
    Tato diplomová práce se zabývá problematikou řešení hlavolamu Rubikovy kostky. Popisuje hlavolam Rubikovy kostky s nejznámějšími metodami pro jeho složení. Hlavní náplní této práce je navrhnutí evoluční metody, která pro ...
  • Využití metod umělé inteligence pro řešení hlavolamu Rubikova kostka 

    Kočvara, Jakub
    Cílem této práce je přiblížiit čtenáři principy rychlostního skládání Rubikovy kostky a využití umělé inteligence při řešení pomocí těchto metod. Aplikace by měla pomoci řešiteli s logickým myšlením i s učením nových algoritmů.