Now showing items 1-13 of 13

  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy 

    Deutsch, Vojtěch
    Diplomová práce se zabývá zpracováním vnitřní a vnější analýzy dané společnosti za účelem návrhu varianty elektronického obchodu, která bude vybrána na základě daných kritérií. Součástí vlastního návrhu bude vybrané řešení ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy Elkov elektro, a.s. 

    Očenášková, Markéta
    Diplomová práce se zaměřuje na analýzu elektronického obchodu vybraného subjektu. Cílem je navrhnout optimální variantu tvorby elektronického obchodu a jeho možného vzhledu a propagace. Součástí práce je rovněž analýza ...
  • Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti 

    Přívara, Tomáš
    Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé ...
  • Internetový marketing pro advokátní kancelář 

    Kroulíková, Michaela
    Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení internetového marketingu pro advokátní kancelář. Vysvětluje konkrétní pojmy související s danou problematikou, které jsou důležité pro teoretické znalosti. Obsahuje současný stav ...
  • Návrh a propagace elektronického obchodu Garant Trading, s.r.o. 

    Richtr, Jiří
    Bakalářská práce se bude zabývat návrhem elektronického obchodu pro firmu Garant Trading, s.r.o. V práci se zaměřím především na návrh struktury obchodu, jeho funkčnost a výběr dodavatele a zhotovitele obchodu. V další ...
  • Návrh internetových stránek 

    Kůgel, Roman
    Obsahem mé bakalářské práce je vytvořit reprezentativní internetové stránky pro rodinné vinařství. Internetové stránky mají za cíl zviditelnit firmu na internetu a posloužit jako informační zdroj pro potenciálního zákazníka. ...
  • Návrh marketingové strategie podniku 

    Pelán, Radim
    Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu e-shopu Brašničky.cz provozovaného společností OPTIMAL TWIN s.r.o. V první části popisuje teorii marketingu se zaměřením na online marketing. Druhá část se věnuje ...
  • Návrh marketingové strategie v elektronickém obchodě 

    Kulhánek, Jan
    Práce se zabývá návrhem marketingové strategie elektronického obchodu www.vune24.cz. Obsahem jsou teoretická východiska pro popisovaný problém a analýza vybrané společnosti. Návrh marketingové strategie je zaměřen především ...
  • Optimalizace webových stránek 

    Koc, Dušan
    Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje potřebné změny v oblasti SEO optimalizace webových stránek pro firmu DNA CZ. Navržená optimalizace by měla stránky dostat na co nejlepší pozici v internetových vyhledávačích a ...
  • Prezentace na internetu a redakční systémy 

    Wojtowicz, David
    Bakalářská práce se zabývá výběrem vhodného redakčního systému pro vytvoření a správu webové prezentace společnosti. Jsou srovnány a hodnoceny tři různé způsoby řešení dle firemních požadavků. Optimální řešení bylo doporučeno ...
  • Rozvoj webu Turistický Atlas 

    Sedlmajer, Kamil
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvářením nové verze turistického webu a návrhem, realizací a vyhodnocením dalších úprav vedoucích k rozvoji projektu. Nový web je napsán v jazyce PHP za použití frameworku Nette a je ...
  • Strategie zavedení elektronického obchodu na trh 

    Kerndl, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou problematiky zavedení nového elektronického obchodu na trh. Využitím analytických metod určíme nejefektivnější postup pro konkrétní společnost. V první části této práce se seznámíme ...
  • Systémová integrace při tvorbě webových stránek 

    Ingr, Martin
    Diplomová práce se zabývá systémovou integrací při tvorbě webových stránek. Konkrétně je zde podrobně zdokumentována posloupnost všech kroků potřebných k naprogramování prostředí pro cílenou prezentaci dat, vybudování ...