Now showing items 1-20 of 42

  • Android aplikace pro doplňování zásob pojízdných kaváren 

    Szakács, Tomáš
    Moja diplomová práca je zameraná na komplexnú analýzu vybranej firmy, jej podnikateľského prostredia a možných rizík spojených so zavedením navrhnutej zmeny zásobovacieho procesu pomocou mobilnej aplikácie. Návrh riešenia ...
  • Elektronický prodej vstupenek 

    Lacman, Petr
    Tato diplomová práce shrnuje současný stav elektronického prodeje vstupenek, analyzuje výhody a rizika, která elektronický prodej vstupenek přináší divákům i provozovatelům kulturních zařízení a uvádí přehled dostupných ...
  • Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení 

    Štercl, Tomáš
    Diplomová práce je zaměřena na kompletní finanční zhodnocení stavební firmy v letech 2006 až 2010 pomocí metod finanční analýzy. Východiskem práce je zhodnocení a navržení doporučení pro zlepšení finanční situace podniku.
  • Informační strategie firmy 

    Jedličková, Marie
    Existence informační strategie v podniku napomáhá řídit informační systém a tím tak pozitivně ovlivnit plnění globálních strategických cílů společnosti a její celkový úspěch na trhu. Tato práce se zaměřuje na tvorbu ...
  • Komunikační mix podniku 

    Norek, Milan
    Bakalářská práce se zabývá analýzou současné marketingové situace společnosti a návrhů v oblasti komunikačního mixu. Základní pojmy a teorie marketingu jsou uvedeny v první části práce. Analytická část je zaměřena na ...
  • Marketingová strategie pro rozvoj firmy 

    Vytlačil, Michal
    Hlavním cílem diplomové práce je zkoumání nově vzniklé divize ve společnosti INTERLOG s.r.o., která se soustředí na komplexní prodej vozidel a společnost jí přikládá velký význam. Práce je zaměřena na rozvoj této divize a ...
  • Marketingový mix podniku 

    Dadák, Jan
    V této bakalářské práci se její autor zaměřuje na problematiku optimalizace marketingového mixu společnosti Karel Nikl, s.r.o. V první části práce se autor věnuje teoretickým poznatkům marketingu. Druhá část je věnována ...
  • Marketingový plán pro vybranou společnost 

    Večeřová, Aneta
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro Body Diamond fitness. V teoretické části bude marketing popisován ze soustavy poznatků a nezbytných informací pro sestavení marketingového plánu. Analytická ...
  • Návrh a implementace dílčí části IS pro advokátní kanceláře 

    Bartánus, Radovan
    Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom a implementáciou zmien a rozšírujúcich častí vybraného informačného systému, využívaného v advokátskej kancelárii JUDr. Jána Bartánusa v Ružomberku. Systém, implementovaný ako webová ...
  • Návrh a implementace softwarové aplikace na zautomatizování procesu fakturace 

    Ďurovcová, Andrea
    Táto práca sa zaoberá zhodnotením súčasného stavu spracovania fakturácie v spoločnosti Dropick, s.r.o. Na základe analýzy a požiadaviek spoločnosti následne vytvorím vo vývojovom prostredí Microsoft Visual Studia softwarovú ...
  • Návrh a implementace softwarové aplikace ve firemním prostředí 

    Minda, Marek
    Diplomová práca sa zaoberá návrhom, implementáciou a nasadením systému na riadenie dokumentov v spoločnosti Xterway, a.s. Práca je rozdelená na tri časti. V prvej časti práce sú popísané teoretické východiská použité na ...
  • Návrh dílčí části informačního systému 

    Auxtová, Júlia
    Diplomová práca sa zaoberá návrhom informačného systému pre plánovanie a evidenciu opráv pre firmu XY a.s. Práca je rozdelená na štyri časti. V prvej časti je popísaná teória tvorby informačných systémov. Ďalšie dve časti ...
  • Návrh informačního systému 

    Slováček, Jan
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem informačního systému pro společnost Smart Connections s.r.o. Diplomová práce je rozdělena do tří částí, a to do teoretické, analytické a návrhové. Cílem práce je analyzovat současný ...
  • Návrh informačního systému 

    Hraško, Branislav
    Diplomová práca sa zameriava na zhodnotenie súčasného stavu a návrh zlepšení produktu spoločnosti Kentico software s. r. o. nazývanom Kentico Kontent. Na základe analýz organizácie a produktu je realizovaný návrh logovacieho ...
  • Návrh marketingové strategie 

    Jánský, Radek
    Cílem diplomové práce bylo odhalení možných směrů vývoje výrobních a obchodních aktivit divize výroby firmy AZ KLIMA,s.r.o. a navrhnout příslušná opatření. Výchozí situaci firmy popisuje rozsáhlá analytická část. Výstupem ...
  • Návrh marketingového mixu společnosti 

    Křivánek, Aleš
    Bakalářská práce řeší zlepšení marketingového mixu společnosti Templářské sklepy Čejkovice, družstvo na základě teoretických znalostí a provedené analýzy současného stavu. Výsledné návrhy vychází z obchodních cílů a strategie ...
  • Návrh marketingového mixu společnosti 

    Caklová, Gabriela
    Cílem této práce je návrh nového marketingového mixu společnosti DEJSIBIO s.r.o. se zaměřením na zvýšení počtu zákazníků. K řešení stanoveného cíle bylo využito SLEPT, Porterovy a SWOT analýzy doplněné o marketingový ...
  • Návrh projektu a aplikace metodiky projektového managementu v podniku 

    Wahed, Sam
    Diplomová práce rozebírá problematiku projektu zahájení činnosti firmy Telco Servis, jejíž náplní je obchodní činnost směřující k navádění internetu na odhlášených pevných telefonních linkách. Představuje rámcovou formální ...
  • Návrh strategie expanze na zahraniční trh 

    Vítková, Karolína
    Předmětem diplomové práce je návrh strategie expanze vybrané společnosti na zahraniční trh. Tato společnost sídlí v Brně a hlavním předmětem podnikání je prodej dámské módy. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se ...
  • Návrh strategie rozvoje SBU 

    Šebesta, Petr
    Bývalý americký prezident prohlásil: “Plány jsou nic, plánování je všechno”. V tomto duchu lze říci, že dobře fungující systém strategického řízení je svým způsobem důležitější než samotné dokumenty, které produkuje. V ...