Now showing items 1-9 of 9

  • Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji 

    Zháňalová, Lucie
    Diplomová práce na téma „Analýza trhu a konkurence s nealkoholickými nápoji“ popisuje současnou situaci na trhu, jeho strukturu se zaměřením na stávající konkurenci, klade důraz na vyhodnocení strategie uplatňované ...
  • Analýza vybrané firmy 

    Londinová, Iveta
    Diplomová práce se zabývá komplexním posouzení společnosti XYZ s.r.o. v letech 2006 až 2010. První část je věnována teoretickým poznatkům finanční analýzy a představení společnosti. Ve druhé části jsou tyto poznatky využity ...
  • Analýza vybrané firmy 

    Maťašovský, Martin
    Diplomová práce se věnuje analýze firmy FC ZBROJOVKA BRNO, a.s. a následné optimalizaci jejího řízení a zajištění finanční stability. Práce je rozdělena na několik částí. První uvádí teoretická východiska, v další pak ...
  • Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení 

    Mrkvová, Eva
    Bakalářská práce se zabývá hodnocením finanční situace podniku PREMO s.r.o. v letech 2005 až 2008 za pomocí účetních výkazů podle českých účetních standardů. V první části mé práce je vysvětleno, co je to finanční analýza ...
  • Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení 

    Kadaňka, Filip
    Bakalářská práce se zabývá hodnocením finanční situace společnosti VALOSUN a.s. v letech 2005 až 2009 za pomocí účetních výkazů podle českých účetních standardů. V první části mé práce je vysvětleno, co je to finanční ...
  • Identifikace rizik zvoleného podnikatelského subjektu pomocí vybraných metod ekonomické a strategické analýzy 

    Maťašovský, Martin
    Diplomová práce se věnuje analýze firmy MSK Břeclav s.r.o., identifikaci jednotlivých rizik společnosti a následné optimalizaci jejího řízení a zajištění finanční stability. Práce je rozdělena na několik částí. První uvádí ...
  • Marketingová komunikace podniku 

    Cabejšek, Tomáš
    Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh změn vedoucích k optimalizaci marketingové komunikace podniku z oblasti elektrotechnické výroby. První část práce obsahuje teoretické pojmy,vymezení základní pojmů marketingu, ...
  • Návrh změn informačního systému firmy 

    Jedličková, Marie
    V současné době jsou informační systémy nutností pro podnikání jakýchkoli rozměrů a jsou svým provedením schopny ovlivňovat úspěch podnikání. Tato práce se zaměřuje na analýzu současného stavu informačního systému ve ...
  • Rozvoj obchodních aktivit společností TOS KUŘIM-OS, a.s. a ČKD BLANSKO-OS, a.s. 

    Havlík, Pavel
    Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit podniků TOS KUŘIM a ČKD BLANSKO. Práce na základě teoretických východisek shrnuje analýzu obchodní činnosti, vnějšího a vnitřního prostředí do SWOT analýzy. Výsledkem ...