Now showing items 1-4 of 4

  • Light Propagation Volumes 

    Růžička, Tomáš
    Cílem diplomové práce je popsat různé metody výpočtu globálního osvětlení scény včetně techniky Light Propagation Volumes. Pro tuto metodu jsou podrobně popsány všechny tři kroky výpočtu: injekce, propagace a vykreslení. ...
  • Shadow Mapping: filtrace stínů v OpenGL 

    Brída, Ján
    Obsah této bakalářské práce pojednává o generování a způsobech filtrování stínů v 3D aplikacích. Popisuje možnosti potlačení jevu diskretizace některými technikami a dokumentuje artefakty pro ně typické. Čtenář se v něm ...
  • Stínové techniky na dnešním hardware a jejich porovnání 

    Tóth, Michal
    Tato práce se zabývá technikami tvorby stínů ve 3D počítačové grafice. V práci jsou srovnány dvě základní techniky - stínové mapy a stínová tělesa. Následně je navržena nová technika, kombinující obě předchozí.
  • Zobrazení stínů z všesměrových světelných zdrojů 

    Mikulica, Tomáš
    Tato práce pojednává o možnostech zobrazení stínů z všesměrových světelných zdrojů za použití knihovny OpenGL. Zejména se zaměřuje na algoritmy Cube map shadow mapping a Dual paraboloid shadow mapping. Dále jsou v práci ...