Now showing items 1-5 of 5

  • Marketingová komunikace značky Engine Tables na sociálních sítích 

    Pokorný, Marek
    Cílem bakalářské práce je, propagace značky Engine Tables na nových sociálních sítích a zlepšení propagace na stávajících sociálních sítích. V teoretické části se zabývám základními pojmy marketingu a metodami práce. ...
  • Propagace IT internetového obchodu na sociálních sítích 

    Blažek, Jan
    Diplomová práce se zabývá propagací IT internetového obchodu na sociálních sítích. Teoretická část popisuje problematiku sociálních médií a sítí, marketingové strategie a vybraných metrik a ukazatelů na sociálních sítích. ...
  • Social Network Integration into an Information Portal 

    Herrmannová, Drahomíra
    Bakalářská práce byla vypracována na studijním pobytu na "Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro, Vila Real, Portugalsko", a je zpracována v angličtině. Cílem bakalářské práce "Integrace sociálních sítí do informačního ...
  • Srovnání efektivnosti nízkonákladových forem reklamy 

    Mareš, Karel
    Bakalářské práce se zaměřuje na rozbor placeného i neplaceného reklamního využití sociální sítě Facebook. Placenou reklamu Facebooku potom srovnává s nástrojem společnosti Google a ukazuje výhody a nevýhody každé z nich. ...
  • Vizualizace a interpretace dat v sociální síti 

    Jirák, Jakub
    Bakalářská práce se zabývá získáním a interpretací dat ze sociální sítě Facebook. V bakalářské práci je využito vývojové prostředí Qt verze 5.4.1 v kombinaci s javascriptem. Vytvořená aplikace je určena pro operační systém ...