Now showing items 1-3 of 3

  • Stínové techniky na dnešním hardware a jejich porovnání 

    Tóth, Michal
    Tato práce se zabývá technikami tvorby stínů ve 3D počítačové grafice. V práci jsou srovnány dvě základní techniky - stínové mapy a stínová tělesa. Následně je navržena nová technika, kombinující obě předchozí.
  • Vytváření stínů v grafických scénách technikou stínových těles 

    Starka, Tomáš
    Práce se zabývá vybranými metodami tvorby stínů v počítačové grafice. Rozebere v krátkosti stínové mapy a stínová tělesa. Jejich výhody a nevýhody. Hlouběji se pak zabývá pouze metodou stínových těles a jejich implementací ...
  • Zobrazení stínů z všesměrových světelných zdrojů 

    Mikulica, Tomáš
    Tato práce pojednává o možnostech zobrazení stínů z všesměrových světelných zdrojů za použití knihovny OpenGL. Zejména se zaměřuje na algoritmy Cube map shadow mapping a Dual paraboloid shadow mapping. Dále jsou v práci ...