Now showing items 1-20 of 25

  • Aplikace pro příjem z Audeliver.com 

    Pristaš, Martin
    Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre sťahovanie a prehrávanie podcastov. Zameral som sa hlavne na jednoduchosť návrhu dizajnu aplikácie a vytvorenie príjemneho prostredia pre jej používanie. Aplikácia je ...
  • Aplikace pro stanovení tepové frekvence pomocí chytrého telefonu 

    Šara, Kryštof
    Tato studentská práce se zabývá problematikou biosignálů srdce, jejich zpracováním, možnostmi jejich snímání pomocí konvenčních a chytrých zařízení a regulacemi mobilních zařízení ve zdravotnictví. Dílem práce je rovněž ...
  • Automatizované pěstování rostlin 

    Švancer, Jan
    Tato práce se zabývá spojením dvou současných trendů - internetu věcí a domácího pěstování zeleniny, ovoce a bylinek. Popisuje technologické možnosti pro bezdrátovou komunikaci senzorů v chytré domácnosti a hardwarové ...
  • Desková Hra pro Apple TV 

    Kramár, Adam
    Táto práca pozostáva z návrhu a implementácie hry pre Apple TV a popisu použitých technológií. Výsledkom je hra napísaná v jazyku Swift, spustiteľná na zariadení Apple TV s operačným systémom tvOS. Základom hry je knižnica ...
  • Hra pro mobilní telefon s využitím rozpoznání rysů tváře 

    Skoták, Jiří
    Práce popisuje tvorbu hry pro mobilní telefon platformy iOS, která využívá rozpoznání rysů tváře a další informace, které je možné získat z kamery či dalších senzorů zařízení. V práci je uvedeno několik přístupů vhodných ...
  • iOS aplikace pro komunitní sledování gastronomických služeb 

    Martinů, Michal
    Tato bakalářská práce obsahuje návrh a implementaci aplikace pro operační systém iOS. Dále se zaměřuje na popis současných technologií použitých k vytvoření aplikace a aktuálního stavu již hotových řešení. Na základě těchto ...
  • Klient virtuální čekárny pro iOS 

    Bukovský, Luděk
    Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat uživatelsky přívětivou mobilní aplikaci pro správu termínu a přihlašování na ně pomocí rezervačního systému. Výsledkem je aplikace pro platformu iOS s příjemným designem. ...
  • Knihovna pro řízení datové synchronizace v prostředí aplikací Apple 

    Klembara, Filip
    Cieľom tejto práce je navrhnúť a implementovať knižnicu pre zaistenie synchronizácie dát medzi viacerými klientskými zariadeniami v kontexte ekosystému jednej aplikácie podporujúcej operačný systém iOS, iPadOS alebo MacOS. ...
  • Koncept využití avatara skutečné osoby ve virtuálním městě 

    Müller, Frederik
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou mobilních i webových aplikací s využitím geolokační funkce a 3D grafiky. Nejprve je popsána teorie -technologie pro tvorbu aplikacií, metody testování, existující řešení a jejich ...
  • Mobilní systém pro rozpoznání textu na iOS 

    Bobák, Petr
    Tato práce dokumentuje postup vývoje moderní klient-server aplikace pro rozpoznání textu na platformě iOS. Čtenář je v úvodu seznámen s obecným principem klient-server modelu, včetně jeho známých architektur, a také s ...
  • Monitorovací systém komunikující s mobilním zařízením 

    Ilavský, Filip
    Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom a implementáciou hardvéru periférie merajúcej teplotu, a implementáciou aplikácie, zobrazujúcej namerané dáta. Bezdrôtová komunikácia medzi perifériou a klientom je implementovaná ...
  • Multimediální přehrávač pro iOS 

    Singh, Kevin
    Diplomová práce „Multimediální přehrávač pro iOS“ se zabývá popisem video formátů HLS, MP4, MPEG Transport Stream a DASH. Dále pokračuje zabezpečeným obsahem DRM, reklamami VAST a analytickým nástrojem Google Analytics. V ...
  • Návrh a vývoj mobilní aplikace pro platformu iOS 

    Štrba, Matej
    Bakalárska práca sa zaoberá návrhom mobilnej aplikácie pre inzerciu automobilov za pomoci moderných programovacích prvkov. Aplikácia je natívna, teda určená pre platformu iOS od spoločnosti Apple. Dizajn aplikácie je ...
  • Návrh mobilní aplikace pro podporu webového portálu 

    Kovařík, Ondřej
    Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro běžkaře. Postupně mapuje proces vývoje; od analýzy, přes návrh, až po předpoklady budoucího vývoje. Aplikace je vyvíjena pro platformu iOS. Součástí práce je také návrh možností ...
  • Rozšířená realita na iOS - zobrazování prvků z mapy v terénu 

    Bezák, Adam
    Táto práca si dáva za cieľ zlepšiť užívateľovi orientáciu v teréne pomocou jeho smartphonu a rozšírenej reality. Spojením týchto dvoch prvkov a bezplatnej databáze geografických dát OpenStreetMap je možné zobraziť okolité ...
  • Rozšířená realita: Historické verze budovy 

    Medvec, Juraj
    Táto práca je zameraná na prácu s rozšírenou realitou v mobilných aplikáciach. Cieľom práce bolo vytvorenie mobilnej aplikácie, ktorá poskytuje jej užívateľom pohľad do minulosti vybraných historických budov. Na začiatku ...
  • RSS čtečka pro iOS 

    Bogdanchikov, Iaroslav
    Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém iOS pro snadné sledování, prohlížení a uložení/archivaci zpráv ze zpravodajských serveru a blogů, čerpaných ze zdrojů ve formátu RSS. Aplikace je implementována ...
  • Spolupráce více uživatelů v rozšířené realitě na iOS 

    Jurczyk, Adam
    Cílem této práce bylo vytvoření řešení, které by umožňovalo spolupráci více uživatelů ve sdílené rozšířené realitě. Navržené řešení umožňuje více uživatelům úpravu virtuálních objektů a interakci s nimi ve 3D sdílené scéně ...
  • Squirrel: Webový framework v jazyce Swift 

    Klembara, Filip
    Cieľom tejto práce je vytvoriť framework v jazyku Swift, ktorý umožňuje tvorbu webových aplikácií a je jednoducho použiteľný, pracuje s databázou MongoDB, ponúka vlastný šablónovací systém, minimalizuje potrebu programovania ...
  • Systém pro využití technologie rozšířené reality v muzeích a galeriích 

    Müller, Frederik
    Cieľom diplomovej práce je poskytnúť návštevníkom rôznych typov objektov - typicky galérií, múzeií apod. doplnkové informácie o vystavovaných objektoch s dôrazom na zobrazenie v rozšírenej realite. Súčasťou je analýza už ...