Now showing items 1-20 of 36

  • 3D Autoškola 

    Kapoun, Petr
    Práce se zabývá návrhem a implementací simulátoru 3D autoškoly. Po analýze existujících řešení a návrhu simulátoru se práce zabývá problematikou kontroly pravidel silničního provozu a možností jejich implementace v simulátoru. ...
  • Aplikace pro výuku jazyků pro Firefox OS 

    Chudík, Jakub
    Tato práce se zabývá vytvořením aplikace pro výuku jazyků specificky pro mobilní operační systém Firefox OS. Vzhledem k své povaze, uživatelské rozhraní aplikace se snaží uspokojit ergonomické potřeby aplikací určených pro ...
  • Aplikace s vkládáním virtuálních předmětů do záběru kamery 

    Popelka, Karel
    Cílem práce je navrhnout aplikaci pro mobilní platformu s možností vkládání virtuálních předmětů do záběru kamery s minimální rušivostí ve scéně. Aplikace je implementovaná na platformě Windows 8.1 a Windows Phone 8.1. ...
  • Automatické vyčíslování chemických rovnic z fotografie 

    Kraina, Martin
    Cílem této  práce je návrh a implementace aplikace pro mobilní platformu Android, která uživateli poskytuje nástroj automatizovaného vyčíslování chemických rovnic. Systém umožňuje pořídit snímek rovnice pomocí fotoaparátu ...
  • Chatbot pro Smart Cities 

    Jusko, Ján
    Cílem této práce je zjednodušit přístup k informacím občanům statutárního města Brno a zároveň modernizovat způsob komunikace mezi občanem a jeho městem. Zvolený problém práce řeší vytvořením konverzačního agenta - chatbota ...
  • Externí uživatelské rozhraní s USB 

    Sládeček, Michal
    Bakalářská práce se zabývá vývojem uživatelského rozhraní, které komunikuje s hostitelským systémem přes USB. V úvodu práce jsou zmíněny existující alternativy takového zařízení. Následně je probrána základní teorie ...
  • HDR Image Processing 

    Mojžíš, Vít
    Tato práce se zabývá zpracováním HDR obrazu, se zaměřením na návaznost HDR na současné technologie. Praktickým cílem pak byl vývoj uživatelského rozhraní přehrávače HDR videa. Výsledek bude použit pro ovládání nového ...
  • Interakce s objekty ve 3D prostoru 

    Studeník, Pavel
    Práce je zaměřena na možnosti interakce s objekty ve 3D prostředí. Pro snímaní uživatele je použit hloubkový senzor Microsoft Kinect. Interakce je založena na bezdotykovém ovládání. V práci je navržen koncept bezdotykového ...
  • Internetový portál pro obchod s lokálními potravinami 

    Buba, Vojtěch
    Cílem této práce je návrh uživatelského rozhraní pro zprostředkováni prodeje lokálních potravin. Tento problém je řešen vytvořením webové služby založené na geolokaci a patřičného uživatelského rozhraní. Vytvořené řešení ...
  • Intuitivní kreslení na platformě Android 

    Appl, Martin
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací programu ke kreslení prstem na mobilních zařízeních se systémem Android. Hlavní důraz byl kladen na promyšlené, intuitivní a přívětivé uživatelské rozhraní. Dále je ...
  • Mobilní aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele 

    Skoták, Jiří
    Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele. Aplikace je vyvíjena na platformu iOS v jazyce Objective-C. Implementace aplikace je řešena pomocí softwarové architektury MVC. Výsledkem je ...
  • Modul pro sledování znalostí uživatelů pro Kanboard.org 

    Válka, Jan
    Cílem této práce je vytvoření modulu, pro sledování znalostí stávající uživatelů aplikace Kanboard. Podstatou tohoto modulu je ohodnotit schopnosti zaměstnanců a přidělit jim štítky. Na základě těchto atributů je tu dále ...
  • Motivační principy pro mobilní aplikaci pro ovládání inteligentní domácnosti 

    Lamacz, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá způsoby motivování uživatelů k používání aplikace pro řízení inteligentní domácnosti. Popisuje obecné principy zapojení herních prvků do reálných systémů a řeší i konkrétní návrh motivačního ...
  • Nástroj pro grafický návrh HTML5 aplikací 

    Sabovčik, František
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro grafický návrh HTML5 aplikací vykreslovaných na Canvas. Tento editor umožnuje vizuální způsobem vytvářet uživatelské rozhraní pomocí pozicování, transformace ...
  • Návrh a evaluace uživatelského rozhraní informačního systému pro správu jídelen 

    Štrbák, Tomáš
    Cílem této práce je teoreticky popsat proces a metody návrhu uživatelských rozhraní a následně ukázat aplikaci popsaných metod při návrhu a evaluaci uživatelského rozhraní systému Spokojená Jídelna. Práce popisuje jeden z ...
  • Plánování a sledování organizace času pro Windows Phone 

    Popelka, Karel
    Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro plánování a sledování organizace času. Vývoj je cílen na platformu Windows Phone 8 se zaměřením na intuitivní uživatelské rozhraní. Implementace aplikace je řešena pomocí návrhového ...
  • Posouzení uživatelského rozhraní systému COMES 

    Škoda, Pavel
    Tato práce se zabývá rozborem uživatelského rozhraní systému COMES. Jejím cílem je vytvořit studii s názory uživatelů na tento systém a z takto získaných informací pak navrhnout jeho vylepšení. V první řadě jsou zde sepsány ...
  • Program pro správu psích rodokmenů 

    Gorzolka, Lukáš
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací programu pro vytváření a správu psích rodokmenů v jazyce Java. Navržený program je přenositelný a je schopen provádět operace nad databází psů, umožňuje procházet ...
  • Rozhraní NETBOX Moje Konto pro Android 

    Vaculík, Radim
    Tato bakalářská práce se zabývá uživatelským rozhraním pro webovou aplikaci NETBOX Moje Konto pro Android. Cílem práce je vytvořit jednoduché, přehledné a rychlé rozhraní pro zákazníky využívající služby NETBOX. Aplikaci, ...
  • Rozvoj webu Turistický Atlas 

    Sedlmajer, Kamil
    Tato bakalářská práce se zabývá vytvářením nové verze turistického webu a návrhem, realizací a vyhodnocením dalších úprav vedoucích k rozvoji projektu. Nový web je napsán v jazyce PHP za použití frameworku Nette a je ...