Now showing items 1-3 of 3

  • Evidování práv k nemovitostem v Ruské federaci a na Ukrajině 

    Davleeva, Luiza
    Cílem této práce je porovnání evidencí práv k nemovitostem na územích Ruské federace a Ukrajiny s Českou republikou. Informace o každé zemi jsou rozděleny do pěti částí: historie, státní organizace, příklad z katastru ...
  • Tvorba marketingové kampaně podle národnosti spotřebitele 

    Tsap, Yuliya
    Tato diplomová práce se zabývá kulturními odlišnostmi a tvorbou marketingové kampaně podle národnosti spotřebitele. V teoretické části jsou rozebrány principy marketingové kampaně, interkulturního marketingu a kulturních ...
  • V dnešní době....... 

    Kouba, Tomáš
    Soubor prací vytvořených ze soukromých archivních materiálů, realizací rozpracovaných konceptů a nových videí. Motivem procházejícím těmito díly je rozvíjení jednoduchého, strohého, radikálního výrazu.