Now showing items 1-14 of 14

  • 3D autoškola 

    Langr, Petr
    Práce se věnuje tvorbě simulátoru 3D autoškoly a kontrole dodržování pravidel silničního provozu. Je zde představen herní engine Unity 3D, za jehož pomoci byl vytvořen simulátor autoškoly. V práci je představen způsob ...
  • 3D Autoškola 

    Řeháček, Prokop
    Hlavním tématem práce je vytvoření simulátoru pro výukové účely, který je schopen simulovat dopravní situace a kontrolovat správné dodržování dopravních předpisů. V práci je představen moderní herní engine Unity 3D a vývoj ...
  • 3D Autoškola 

    Kapoun, Petr
    Práce se zabývá návrhem a implementací simulátoru 3D autoškoly. Po analýze existujících řešení a návrhu simulátoru se práce zabývá problematikou kontroly pravidel silničního provozu a možností jejich implementace v simulátoru. ...
  • Automatická identifikace událostí ze záznamů letových dat 

    Király, Adrián
    Táto bakalárska práca je zameraná na automatické spracovanie záznamov letových dát, konkrétne na identifikáciu fáz letu a zátačiek. S pomocou verejne dostupného datasetu obsahujúceho záznamy zozbierané z jedného druhu ...
  • Futuristický kokpit moderního letounu 

    Zembjaková, Martina
    Táto bakalárska práca sa zaoberá modernou vizualizáciou letových dát. Obsahuje historický vývoj návrhu vizualizácie letových dát v pilotnej kabíne a súčasné trendy vizualizácie letových dát. Ďalej je v práci popísaný ...
  • Letecký simulátor s podporou virtuální reality 

    Ruta, Dominik
    Tato práce se zabývá vývojem leteckého simulátoru, který vytváří dynamický model letounu pomocí vlastního simulačního jádra. Simulační rámec se skládá z modelu pro výpočet pohybových rovnic, modelu atmosféry Země, ...
  • Media Data Processing 

    Krča, Michal
    Tato práce popisuje proces tvorby multi-platformního interaktivního systému a demonstruje jeho použitelnost na prototypu aplikace simulující rehabilitaci. Je zde zahrnut SW návrh, 3D programování a produkce animací za ...
  • Multiplatform Game Development Using the Unity Engine 

    Jašek, Roman
    Tato práce se zabývá možnostmi herního vývoje pro víceré platformy pomocí enginu Unity 3D. Rozebírá různé aspekty multiplatformního vývoje na počítačích i mobilních zařízeních. Důraz je kladen na analýzu tvorby her současně ...
  • Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion 

    Holcner, Jonáš
    Cílém této práce je navrhnout herní uživatelské rozhraní a hru využívající potenciálu zařízení Leap Motion v kombinaci s promítaným obrazem dataprojektoru. Součástí práce je kalibrace projektoru, za pomocí které je možné ...
  • Rozšířená realita na mobilním zařízení 

    Valenta, Marek
    Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožňuje rozšířit realitu pomocí mříže jako hrací plochu pro hru. Hra by měla spočívat v pokládání bloků na tuto plochu. Jsou zde rozebrány možnosti rozšířené ...
  • Rozšířená realita nad obrazem ze stacionární kamery 

    Tinka, Jan
    Tato práce se venuje konceptu rozšírené reality nad obrazem ze stacionární kamery a jejím cílem je nabídnout prototyp interaktivního editoru, díky kterému je možné ve scéne vytváret virtuální objekty, jako kompenzaci ...
  • Simulátor pozemního provozu letounů 

    Halamová, Mária
    Táto bakalárska práca je zameraná na navrhnutie progamu / aplikácie, ktorá umožňuje simulovať pozemnú prevádzku lietadiel na letisku. Popisuje organizáciu pozemnej prevádzky a fyzikálny model pohybu lietadla po prevádzkových ...
  • Virtuální svět 

    Kováč, Robert
    Cílem této práce je popsat problematiku tvorby počítačových her a následně pomocí herního enginu Unity 3D navrhnout a vytvořit závodní hru pro hráče připojené ve virtuálním světě. První část práce se věnuje historii videoher, ...
  • Zařízení pro interakci v rozšířené realitě 

    Pavlenko, Peter
    Táto diplomová práca sa zaoberá interaktívnou rozšírenou realitou. Jej cieľom je navrhnúť,vytvoriť a otestovať zariadenie, ktoré umožní interakciu užívateľa s rozšírenou realitou.Najprv rozoberá rozšírenú realitu, zariadenia ...