Now showing items 1-8 of 8

  • Akční hra pro GearVR 

    Mladý, Jakub
    Táto práca sa zaoberá štúdiom technológií a techník na tvorbu virtuálnej reality pre mobilné zariadenia. Obsahuje popis návrhu a implementácie akčnej hry, pomocou programu Unity Game Engine, ktorá dobre demonštruje možnosti ...
  • Architektonická vizualizace ve virtuální realitě 

    Hložanka, Filip
    Tato práce se zaměřuje na nynější podobu virtuální reality a její využití v průmyslovém designu a architektuře. Je rozdělená do dvou částí. V první částí je popsána historie virtuální reality včetně fází vývoje a ...
  • Hra Portal pro Microsoft HoloLens 

    Bandik, Matej
    Cieľom práce bolo vytvoriť adaptáciu počítačovej hry Portal pre zariadenie Microsoft HoloLens. Požadovaná aplikácia by mala demonštrovať koncept hry v reálnom prostredí. Ďalším dôležitým požiadavkom bolo užívateľa úplne ...
  • Lepší vymezení herního prostoru pro VR pomocí 3D sensorů 

    Tinka, Jan
    V posledních letech se na trhu začala objevovat VR zařízení, což má za následek celkový nárůst popularity VR. Špičkové produkty jako HTC Vive a Oculus Rift s přesným room-scale sledováním podporují z důvodu bezpečnosti a ...
  • Ovládání virtuálního avatara v Microsoft HoloLens s využitím prvků reálného světa 

    Fajtová, Klaudia
    Cieľom tejto práce je štúdium skenovania a mapovania prostredia v súvislosti s rozšírenou realitou, s využitím zariadenia Microsoft HoloLens a následne vytvoriť riešenie ako dynamicky generovať virtuálny obsah, ktorý by ...
  • Realizace simulační úlohy s prvky virtuální reality 

    Šimčík, Patrik
    Táto práca sa zaoberá návrhom a realizáciou úlohy s prvkami virtuálnej reality, a to konkrétne simulačnej úlohy pre riadenie vozidla. Ako programový nástroj je použitý Matlab/Simulink. Cieľom práce je vytvorenie jednoduchého ...
  • Virtuální prohlídka FITu pro Oculus Quest 

    Janů, Michal
    Hlavním cílem této práce je vytvořit aplikaci pro náhlavní soupravu Oculus Quest, která podporuje virtuální realitu. Aplikace má několik funkcí, které umožňují uživateli dělat více než se pouze procházet po areálu VUT FIT, ...
  • Využití virtuální reality v projekci a konstrukci výrobních strojů, systémů a robotiky 

    Jun, Lukáš
    Tato bakalářská práce se v první části zabývá historii a vývojem virtuální reality. Nabízí přehled jejich typů, možností využití,… Dále upřesňuje veškeré podmínky, které musí být splněny pro vytvoření věrné virtuální ...