Now showing items 1-16 of 16

  • Aplikace pro hodnocení kvality pokrmů na iOS 

    Bobák, Petr
    V této práci se zabývám tvorbou aplikace pro mobilní platformu iOS, která je součástí studentského projektu zabývajícího se hodnocením kvality pokrmů ve stravovacích zařízeních. Popisuji cestu aplikace od návrhu přes ...
  • Aplikace pro příjem z Audeliver.com 

    Pristaš, Martin
    Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre sťahovanie a prehrávanie podcastov. Zameral som sa hlavne na jednoduchosť návrhu dizajnu aplikácie a vytvorenie príjemneho prostredia pre jej používanie. Aplikácia je ...
  • Bezpečnost operačního systému Apple iOS 

    Zahradníček, Zdeněk
    Bakalářská práce se zabývá zabezpečením operačního systému iOS a vytvářením aplikací pro tento systém. Popisuje základní vlastnosti systému, použitá zabezpečení, šifrování a třídy pro bezpečné ukládání souborů. Další ...
  • Bezpečnostní aplikace na platformě Apple iOS 

    Kolář, Michal
    Tato práce se zabývá zabezpečením operačního systému iOS. Popisuje mechanismy, které ručí za bezpečnost celého systému souborů i soukromých souborů uživatele. Dále popisuje mechanismy pro autentizaci uživatele a pro ověřování ...
  • Desková Hra pro Apple TV 

    Kramár, Adam
    Táto práca pozostáva z návrhu a implementácie hry pre Apple TV a popisu použitých technológií. Výsledkom je hra napísaná v jazyku Swift, spustiteľná na zariadení Apple TV s operačným systémom tvOS. Základom hry je knižnica ...
  • Electronic Flight Bag pro IPad 

    Černý, Tomáš
    Tato práce se zabývá systémy EFB, jejich standardy, typy a využitím v praxi. Popisuje návrh a implementaci aplikace pro Apple iPad, pomocí které je možné jej použít jako EFB pro české piloty všeobecného letectví. Reálné ...
  • Informační systém na chytrém telefonu pro učitele 

    Kratochvíl, Jiří
    Cílem práce je vytvoření informačního systému pro učitele na chytré telefony s operačním systémem iOS. Aplikace má zjednodušit práci učitelů s dokumenty třídní kniha, karty žáků a vlastní poznámky učitele. Aplikace byla ...
  • Metody synchronizace uživatelské databáze v prostředí zařízení s iOS 

    Matěj, Kryštof
    Cílem této práce je ověřit funkčnost synchronizace objektových databází přes CoreData a Datastore. Ověření funkčnosti synchronizace objektových databázi jsem provedl pomocí dvou zařízení a experimentálního serveru. V ...
  • Mobilní hra s použitím rozšířené reality 

    Konečný, Adam
    Cílem práce bylo vytvoření hry v rozšířené realitě pro operační systém iOS. Výsledná hra je založena na herním žánru tower defense. Práce se věnuje rozšířené realitě a jejímu vývoji, dále popisuje nástroje potřebné pro ...
  • Návrh a vývoj mobilní aplikace pro platformu iOS 

    Štrba, Matej
    Bakalárska práca sa zaoberá návrhom mobilnej aplikácie pre inzerciu automobilov za pomoci moderných programovacích prvkov. Aplikácia je natívna, teda určená pre platformu iOS od spoločnosti Apple. Dizajn aplikácie je ...
  • Návrh mobilní aplikace pro podporu webového portálu 

    Kovařík, Ondřej
    Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro běžkaře. Postupně mapuje proces vývoje; od analýzy, přes návrh, až po předpoklady budoucího vývoje. Aplikace je vyvíjena pro platformu iOS. Součástí práce je také návrh možností ...
  • Sociální síť pro dotazníkové průzkumy 

    Huvar, Lukáš
    Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat aplikaci pomocí experimentální knihovny CloudKit. Tato aplikace bude sloužit jako sociální síť pro komunitu zadavatelů a respondentů dotazníkových průzkumů. ...
  • Systém pro kolaborativní mapování v terénu 

    Matěj, Kryštof
    Cílem předložené diplomové práce je vytvoření nástroje pro kolaborativní mapování v terénu určený pro zařízení s operačním systémem iOS . Nástroj umožní sdílení vytvořených geografických dat mezi všechny uživatele aplikace ...
  • Tutoriál tvorby aplikací pro Apple iPhone 

    Ondrůj, Daniel
    Tato práce si klade za cíl vytvořit tutoriál, který by pomohl vývojářům, majícím zájem o tvorbu aplikací pro Apple iPhone, překonat počáteční neznalost iPhonu, vývojového prostředí, jazyka a možností využití prvků telefonu. ...
  • Vývoj grafických aplikací na iPhone a iPad platformě 

    Fiala, Petr
    Práce se zabývá tvorbou grafických aplikací pro systém iOS, popisuje základy OpenGL ES 2.0, vývojové prostředí Xcode, Framework Cocoa Touch a jazyk Objective-c. Je zaměřena na popis tvorby OpenGL hry, z žánru tzv. "line ...
  • WAN/LAN Manager for iOS 

    Jakubis, Tomáš
    Cílem tohoto projektu je vytvořit aplikaci pro systémy iOS pro správu síťových zařízení, klienty a konfigurace zařízení. To zahrnuje projektovou analýzu, návrh aplikace, její implementaci a testování. Aplikace se skládá z ...