Now showing items 1-3 of 3

  • Generování procedurálních textur v shaderu 

    Veverka, Pavel
    Práce se zabývá problematikou generování procedurálních textur a jejich použití v OpenGL. Jsou zde popsány teoretické základy OpenGL a shaderů. Jádrem je rozebrání principů metod generování procedurálních textur pomocí ...
  • Zobrazení scény pomocí hlubokých stínových map 

    Hypský, Jan
    V počítačové grafice je vykreslování stínů problematické. Aplikace vyžadují volbu vhodného osvětlení a metody stínování s ohledem na rychlost a kvalitu zobrazení. Tato práce je zaměřena na vykreslování stínů a odstranění ...
  • Zpracování obrazu v FPGA 

    Přibyl, Bronislav
    Obrazy pro vědecké účely jsou snímány optickými zařízeními, jako např. mikroskopy, kamerami apod., které se obvykle skládají ze soustavy optických čoček a optického senzoru. Většina čoček trpí různými vadami. Geometrické ...