Now showing items 1-20 of 64

  • 3D modelování v programu Blender 

    Kubenka, Marek
    Tato bakalářská práce se zabývá 3D modelováním. Zejména se soustředí na volně dostupný program Blender. Zaobírá se možnostmi importu souborů do této aplikace. Z tohoto důvodu bylo využito programu Autodesk Inventor ...
  • 3D svět 

    Konečný, Jiří
    Tato práce se zabývá implementací 3D světa a pohybu v něm. Jsou zde popsány techniky, které jsem využil pro vytvoření 3D světa a použité metody pro pohyb v tomto světě. Pro vytvoření 3D světa byla použita knihovna OpenGL.
  • Analýza drážního soustrojí motor - generator 

    Mánek, Petr
    Tato práce je zaměřena na možnost využití modální analýzy v silnoproudé elektrotechnice. První část práce vysvětluje pojem CAD systémy a uvádí jejich základní rozdělení. Další část práce se věnuje programu Autodesk Inventor ...
  • Animace a nefotorealistické efekty v počítačové hře 

    Dražka, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem počítačové hry - zvláště tvorbou knihovny pro práci s animacemi a tvorbou nefotorealistických efektů. Úvodní část objasňuje teoretické podklady nutné pro vytvoření nefotorealistických ...
  • Animace algoritmů v prostředí Flash 

    Malčík, Dominik
    Hlavním cílem této práce je prodiskutovat a demonstrovat možnosti animace algortimů v rámci platformy Adobe Flash. Pro uvedení do problematiky je vypracován přehled technologií RIA včetně stručného zhodnocení celé oblasti. ...
  • Animace funkce kluzného ložiska 

    Halama, Lukáš
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou animací, které pomohou při objasňování základních principů funkce radiálního kluzného ložiska s hydrodynamickým mazáním. Animace budou následně využity pro vzdělávací účely.
  • Animace silově deformačního chování šroubovitých pružin 

    Gabriel, Tomáš
    Tato práce je věnována tvorbě výukových animací popisujících problematiku návrhu šroubovitých pružin. Obsahem práce je shromáždění potřebných podkladů, dokumentace tvorby animací a prezentace jejich konečné podoby. Hlavní ...
  • Animace silových poměrů u pohybových šroubů 

    Jonáš, Tom
    Obsahem této bakalářské práce je tvorba animací v programu Cinema 4D. Animace objasňují, jaké síly vznikají při pohybu po pohybovém šroubu, podmínku samosvornosti a geometrie mezi silami. Animace budou sloužit pro vzdělávací ...
  • Animace v 3D Studiu 

    Černý, Miloš
    Tato práce má za úkol seznámit čtenáře s možnostmi animace postavy. V teoretické části se zabývá snímkovou animací, přímou a inverzní kinematikou a také technikou ragdoll. Cílem projektu je vytvořit komplexní animaci v ...
  • Animace v architektuře 

    Bureš, David (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta architektury, 2014)
    Výzkum v rámci projektu „Intermediální databáze a aplikace s webovým rozhraním s interaktivním přístupem uživatele a ověření aplikace audiovizuálního vnímání ve vzdělání architektů“ (dále jen Kaviár) prokázal potenciál ...
  • Animace záběru válcových ozubených soukolí 

    Kvarda, Daniel
    Tato práce se zabývá záběrovými poměry, geometrickým, kinematickým a silovým působením nastávajícím při záběru válcových ozubených kol s přímými a šikmými zuby. Tuto problematiku objasňují vytvořené animace, které jsou v ...
  • Animovaný 3D model 

    Konečný, Kamil
    Tato práce se zabývá výrobou trojrozměrného animovaného modelu. Jedná se o vizualizaci pohybu koulí po kulečníkovém stole. Práce obsahuje souhrn fyzikálních jevů, metod simulace a animačních technik. Dále je uveden stručný ...
  • Animovaný 3D model 

    Konečný, Kamil
    Tato práce se zabývá tvorbou trojrozměrného animovaného modelu. Jedná se o model kulečníkového stolu a vizualizaci pohybu koulí po jeho povrchu. Cílem práce je řešení pohybu koulí pomocí metod počítačové simulace. Tato ...
  • Distributed Ray Tracing v rozumném čase 

    Slovák, Radek
    Práce se zabývá zobrazovací metodou distribuovaného sledování paprsku se zaměřením na optimalizace této metody. Metoda poskytuje generování velmi kvalitních a částečně realistických obrazů pomocí simulace některých vlastností ...
  • E-památníček 

    Horáková, Romana
    Diplomový projekt "E-památníček" (s podtitulem "Prostě vlastně jako víš jak") představuje miniseriál, tedy audiovizuální dílo, které využívá některé vyjadřovací strategie televizního seriálu. Finální výstup projektu ...
  • Elektronický obchod ve 3D rozměru 

    Spousta, Martin
    Diplomová práce pojednává o problematice tvorby 3D elektronických obchodů v obecné rovině praktického využití. Obsahuje popis současného stavu elektronických obchodů, teoretické řešení problému přechodu na 3D s popisem ...
  • Formáty obrazových dat 

    Wolanský, David
    Tato práce se zabývá podrobnou analýzou grafického formátu GIF. Dělí se na dvě základní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část zahrnuje důkladný rozbor interní strukturu souboru, tj. popis jednotlivých typů bloků, ...
  • Fúze procedurální a keyframe animace 

    Klement, Martin
    Cílem této práce je implementace aplikace, v níž dochází k propojení procedurální a keyframe animace, s následnou vizualizací. Jádrem aplikace je spojení dvou různých technik animace použitých pro rozpohybování virtuální ...
  • Georytmus 

    Roček, Jakub
    Video instalace zaměřená na problém virtuálního prostředí v kontextu vědeckého poznání.
  • Grafické demo s inverzní kinematikou 

    Kárníková, Pavlína
    Tato práce se zabývá tvorbou grafického dema s využitím inverzní kinematiky. Vysvětluje motivaci k jeho tvorbě, stručně se zmiňuje také o historii dema a principech animace. Poměrně podrobně popisuje základy i terminologii ...