Now showing items 1-3 of 3

  • Generování procedurálních textur v shaderu 

    Veverka, Pavel
    Práce se zabývá problematikou generování procedurálních textur a jejich použití v OpenGL. Jsou zde popsány teoretické základy OpenGL a shaderů. Jádrem je rozebrání principů metod generování procedurálních textur pomocí ...
  • Hudební světelný efekt 

    Grygar, Josef
    Tato práce se zabývá principy a možnostmi realizace hudebního světelného efektu, který dokáže ovlivnit náš celkový vjem reprodukované hudby. Součástí této práce je návrh a realizace spektrálního analyzátoru, anti-aliasingového ...
  • Řízení grafického OLED displeje mikrokontrolérem Atmel 

    Bartošík, Vladislav
    Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací přípravku sloužícího pro řízení OLED displeje Densitron DD-25664GE-1A. Tento displej má rozlišení 256 x 64 pixelů a umožňuje zobrazovat 16 stupňů šedi. Navržený obslužný ...