Now showing items 1-20 of 45

  • 3D Object Rendering into Real Environments Using Mobile Devices 

    Švehla, Ján
    Tato bakalářská práce je zaměřená na problémy vyskytující se při tvorbě aplikace pro mobilní zařízení využívající rozšířenou realitu. Jako vyvíjená aplikace byla zvolena jednoduchá strategická hra. Tato práce provede čtenáře ...
  • Ako bysme mohli googliť efektivnejšie ? 

    Kolesárová, Lucia
    Google v súčasnosti poskytuje takmer všetky typy informácií podobným spôsobom - užívateľovi ponúka zoznam web stránok. Ale Každá informácia potrebuje iný spôsob sprostredkovania. Iný spôsob vizualizácie. Preto som sa ...
  • Aplikace pro vizualizaci animovaných 3D objektů s využitím rozšířené reality na iOS 

    Minárik, Martin
    Cieľom tejto práce je vytvorenie aplikácie pre vizualizáciu animovaných 3-D objektov za pomoci rozšírenej reality na zariadeniach s operačným systémom iOS. Práca demonštruje, ako načítať objekt pre zobrazenie v rozšírenej ...
  • Aplikace rozšířené reality v údržbě výrobních strojů 

    Blaha, Jan
    Diplomová práce se zabývá návrhem aplikace rozšířené reality v údržbě obráběcích strojů. Práce obsahuje část rešeršní a část návrhovou. V první části diplomové práce je shrnuta problematika rozšířené reality z obecného ...
  • Architektura virtuálna 

    Halinár, Matej
    Klauzúra 2.0 Útek z väzenia architektúry Je špecifické zariadenie pre futoroptimistických ľudí, ktorí vychádzajú z filozofie posthumanizmu a transhumanizmu, akejsi verzie ich vlastnej viery v nekonečný život na sieti. Je ...
  • Augmented Reality in CAVE 

    Kolčárek, Michal
    Tato práce se zaměřuje na technologii Cave Automatic Virtual Environment a konkrétně pak na využití principů rozšířené reality v tomto prostředí. Dává si za cíl odpovědět na otázku, zdali je možné použít v prostředí CAVE ...
  • Automatické testování uživatelských rozhraní 

    Meluzín, Vojtěch
    Tato práce se zabývá řešením problému automatického testování uživatelského prostředí pro systém ARTable, který je tvořen pomocí frameworku ROS. Zvolený problém jsem vyřešil tvorbou rozšíření pro testovací nástroj. Rozšíření ...
  • Board Game User Interface with a Camera 

    Cihlářová, Dita
    Cílem této práce je vytvořit systém, který bude schopen nahradit reálného protihráče ve hře Dostihy a sázky. Hra je snímána kamerou, ze které se obraz přenáší do počítače, kde probíhá zpracování obrazu a identifikace herních ...
  • Generování a detekce barevných markerů pro rozšířenou realitu 

    Beťko, Peter
    Tato diplomová práce navazuje na výzkum v oblasti použití uniformních polí markerů pro rozšířenou realitu a doplňuje ho o možnost generování barevných polí markerů založených na obrazové předloze. Práce popisuje základy ...
  • Hra Portal pro Microsoft HoloLens 

    Bandik, Matej
    Cieľom práce bolo vytvoriť adaptáciu počítačovej hry Portal pre zariadenie Microsoft HoloLens. Požadovaná aplikácia by mala demonštrovať koncept hry v reálnom prostredí. Ďalším dôležitým požiadavkom bolo užívateľa úplne ...
  • Interakce robota s virtuálními objekty 

    Fisla, Jakub
    Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření aplikace pro robotický operační systém ROS, přidávající virtuální objekty do dat poskytovaných senzory robota. V teoretické části analyzuje techniky simulace kombinující reálne ...
  • Interaktivní turistický průvodce 

    Henry, Andrii
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem aplikace Interaktivní turistický průvodce pro platformu Android. Popisuje řešení návrhu a implementace aplikace, která prostřednictvím tzv. rozšířené reality zobrazuje na obrazovce ...
  • Malování v 3D prostoru s využitím rozšířené reality 

    Kořínek, Milan
    Cílem této práce je popsat a následně vytvořit aplikaci, ve které může uživatel malovat v 3D prostoru virtuální a rozšířené reality. V první části práce je objasněno řešení nástrojů, které poskytují možnost malování v 3D ...
  • Náhled barvy na stěně pomocí rozšířené reality v mobilu 

    Vagala, Dominik
    Cieľom tejto práce je návrh a implementácia mobilnej aplikácie pre Android, ktorá by umožňovala meniť farby na stene pomocou rozšírenej reality. Užívateľ si tak môže vyskúšať rôzne farby priamo v miestnosti, kde sa nachádza ...
  • Návrh a Aplikace Dvourozměrných Vizuálních Markerů pro Speciální Účely 

    Zachariáš, Michal
    Současné vizuální markerové systémy mají jednu zásadní nevýhodu oproti tzv. markerless přístupům - pohyb kamery je omezen na oblast pokrytou markery. V každém snímku musí být marker dostatečně velký, aby jej bylo možné ...
  • Návrh bytu pomocí rozšířené reality 

    Tuška, David
    Diplomová práce se zabývá využitím rozšířené reality pro návrh dispozic bytu. Cílem práce je vytvořit systém, který na základě vodících značek umístěných na stěnách bytu zjistí pozici uživatele v modelu bytu. Pozici uživatele ...
  • Návrh mobilního robotu s uživatelským rozhraním využívajícím rozšířenou realitu 

    Adámek, Roman
    Práce se zabývá návrhem a konstrukcí čtyřkolového mobilního robotu určeného pro interaktivní exponát a výukové účely. Tento robot disponuje možností bezdrátového přenosu obrazu a manipulací s objekty. Dále je v práci řešena ...
  • Návrh projektu a aplikace metodiky projektového managementu ve vybraném obchodním závodě 

    Venclovský, Jakub
    Diplomová práce je zaměřena na oblast české e-commerce, kde se věnuje jednomu z největších tuzemských e-shopů společnosti Internet Mall, a.s. Cílem práce je návrh projektu, který změní dosavadní model internetového nakupování ...
  • Noční obloha na mobilním zařízení 

    Plešek, Jan
    p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 11.0px Menlo} Práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožňuje co nejsnadnější a nejintuitivnější pozorování noční oblohy za použití konceptu rozšířené reality. ...
  • Ovládání virtuálního avatara v Microsoft HoloLens s využitím prvků reálného světa 

    Fajtová, Klaudia
    Cieľom tejto práce je štúdium skenovania a mapovania prostredia v súvislosti s rozšírenou realitou, s využitím zariadenia Microsoft HoloLens a následne vytvoriť riešenie ako dynamicky generovať virtuálny obsah, ktorý by ...