Now showing items 1-10 of 10

  • Grafické rozhraní pro deskové hry 

    Žerdík, Jan
    Bakalářská práce se věnuje vytváření grafického rozhraní pro deskové hry. Cílem práce je modulární aplikace s možností hraní her. Dalším důležitým prvkem zadání je implementace grafických algoritmů vhodných pro omezenou ...
  • Grafické rozhraní pro deskové hry na platformě Android 

    Káčerik, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá zobrazením třírozměrné scény deskové hry. Popisuje možnosti zobrazování třírozměrné grafiky na platformě Android. Uvádí principy vykreslování pokročilými zobrazovacími metodami. Výsledným ...
  • Hra Gomoku 

    Basovník, Martin
    Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj umělé inteligence pro deskovou hru gomoku. Nejdříve popisuje potřebný teoretický základ pro vývoj inteligentního protihráče. Dále uvažuje nad možnou paralelizací výpočtů a algoritmy, ...
  • Manažer pro deskové hry s paralelním hraním turnajů 

    Čížek, Tomáš
    Tématem této bakalářské práce je navržení a realizace aplikace pro pořádání turnajů v klasických deskových hrách, které jsou hrány počítačovými programy. Aplikace vychází z již existujícího Manažeru deskových her a rozšiřuje ...
  • Manažer stolních deskových her 

    Kouřil, Jan
    Hlavním cílem bakalářské práce bylo odstranit chyby, které se v dosavadním programování nacházely, implementovat možnost pořádání různých forem turnajů a přidat podporu her piškvorky, dáma, šachy a go. Bylo také třeba ...
  • Platforma pro realizaci deskových her na počítači 

    Křenek, Aleš
    Práce si klade za cíl vytvořit interpret a uložení herních prvků. Jejím primárním cílem je vytvořit platformu pro tvorbu deskových her, která bude použitelná i člověkem, který nemá znalosti z oboru programování. Sekundárními ...
  • Rozšířená realita pro deskové hry 

    Bačovčin, Juraj
    Táto bakalárska práca sa zaoberá realizáciou vybranej spoločenskej hry pre interaktívny stôl. Jej cieľom je navrhnúť, implementovať a otestovať aplikáciu s rozhraním, ktorého účelom je dosiahnutie čo najpozitívnejšej ...
  • Rozšířená realita pro deskovou karetní hru 

    Richter, Jiří
    Cílem této práce je vytvořit systém, který bude vylepšovat zážitek z hraní deskových a především karetních her, promítáním relevantních multimediálních informací do herního prostoru. V první části jsou popsány přínosy ...
  • Strategická desková hra s neurčitostí 

    Tulušák, Adrián
    Táto práca rieši autonómne fungovanie hry Scotland Yard za využitia metód umelých inteligencií pre hranie hier a strojového učenia. Daný problém je úspešne vyriešený pomocou algoritmu pre hranie hier - Alfa-beta. Strojové ...
  • Umělá inteligence pro deskovou hru Carcassonne 

    Černohub, Jan
    Obsahem práce je návrh, vytvoření, testování a vyhodnocení virtuální adaptace populární společenské deskové hry Carcassonne pro osobní počítače. Včetně algoritmů řešící umělou inteligenci soupeře - za tímto účelem je ...