Now showing items 1-12 of 12

  • Analýza a klasifikace dat ze snímače mozkové aktivity 

    Jileček, Jan
    V této práci zkoumám snímač mozkové aktivity OpenBCI Ultracortex IV EEG ve formě headsetu, problematiku nahrávání EEG dat, neurofeedbacku a metody strojového učení z nasbíraných dat mozkové aktivity sensorimotorické části ...
  • Analýza nitrolebního tlaku 

    Procházka, Ondřej
    Cílem mé bakalářské práce je literární rešerše problematiky měření a vyhodnocení nitrolebního tlaku. Popsal jsem nitrolební tlak, jeho fyzikální podstatu, anatomii dutiny lebeční, různé přístupy a umístění měřícího systému ...
  • Automatická 3D segmentace obrazu mozku 

    Bafrnec, Matúš
    Táto bakalárska práca popisuje návrh a implementáciu systému na automatickú 3D segmentáciu mozgu založeného na konvolučných neurónových sieťach. Prvá časť práce je venovaná krátkej histórii neurónových sietí a teoretickému ...
  • Detekce anatomicky význačných bodů v CT snímcích hlavy 

    Krajčiová, Alexandra
    Manuálna detekcia anatomicky význačných bodov z CT snímok hlavy je časovo náročná úloha, náchylná na chyby pozorovateľa. Presnosť tejto detekcie navyše koreluje s kvalitou obrazu. Cieľom tejto práce je vytvorenie algoritmu, ...
  • EEG biofeedback rozhraní lidského mozku a počítače 

    Kněžík, Jan
    Tato práce se zabývá rozhraním EEG biofeedbacku mezi lidským mozkem a počítačem a jeho konkrétní implementací v jazyce Java. Tento systém je postaven na základě počítače uskutečňujícího biologickou zpětnou vazbu (biofeedback) ...
  • Optimized High Resolution 3D Dense-U-Net Network for Brain and Spine Segmentation 

    Kolařík, Martin; Burget, Radim; Uher, Václav; Říha, Kamil; Dutta, Malay Kishore (MDPI, 2019-02-15)
    The 3D image segmentation is the process of partitioning a digital 3D volumes into multiple segments. This paper presents a fully automatic method for high resolution 3D volumetric segmentation of medical image data using ...
  • Piškvorky 

    Vrtílek, Michal
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací umělé inteligence pro stolní deskovou hru Piškvorky. Hlavním cílem je vytvořit aplikaci schopnou komunikovat s Manažerem pro stolní deskové hry s pomocí síťové komunikace ...
  • Počítačové hry a lidský mozek 

    Hanuš, Marek
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou počítačových her a jejich vlivu na lidský mozek. Cílem první kapitoly je popsat základní vlastnostmi lidského mozku a jeho schopnosti, které developeři počítačových her využívají ...
  • Segmentace základních částí lidského mozku v MR datech 

    Klásek, Pavel
    Práce popisuje segmentační metody používané v souvislosti se zpracováním obrazových dat, z nichž vybírá a uskutečňuje metody vhodné k požadované aplikaci segmentace částí mozkové tkáně – regionově orientovanou metodu ...
  •  Týmová spolupráce a rozvoj osobnosti ve stavebním podniku 

    Rychetský, Tomáš
    Tato bakalářská práce se zabývá týmovou spoluprací a rozvojem osobnosti ve stavebním podniku. Charakterizuje vedení týmu pomocí nalezení společného smyslu a definování hodnot na základě Zlatého kruhu. Popisuje současné ...
  • Vliv hloubkové mozkové stimulace na konektivitu lidského mozku 

    Horváthová, Ľubica
    Hĺbková mozgová stimulácia (DBS) predstavuje účinnú liečbu pre pacientov s Parkinsonovou chorobou (PD) alebo farmakorezistentnou epilepsiou. Avšak mechanizmy, ktorými znižuje počet záchvatov a zlepšuje pohyb, zostávajú ...
  • Vliv nanočástic PbO a CdO na vybrané fyziologické funkce myši. 

    Svozilová, Eva
    Cílem bakalářské práce je vyhodnotit dlouhodobý vliv inhalace nanočástic oxidu olovnatého a oxidu kademnatého na hmotnost vybraných orgánů pokusných bílých myší. Vybrané orgány (slezina, játra, ledvina, plíce, mozek) byly ...