Now showing items 1-5 of 5

  • Brand management vybrané značky 

    Daly, James
    Cilem teto diplomove prace je zamerit se na predmet ktery se tyka rizeni znacky (branding). Primarnim cilem je shrnout problematiku rizeni znacky a nasledne aplikovat dosazene poznatky o vybrane znacce pusobici na ceskem ...
  • Komplexní marketingová strategie v online prostředí 

    Novák, Michal
    Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové ...
  • Marketingový plán pro mikroregion Muránska planina 

    Kochanová, Veronika
    Bakalárska práca sa zaoberá analýzou podmienok pre spoluprácu subjektov cestovného ruchu v oblasti Muránskej Planiny s ciežom navrhnúť ich organizovanú spoluprácu. Zahŕňa marketingové nástroje a kreatívne riešenia ...
  • Návrh komunikační strategie produktu 

    Zavřelová, Tereza
    Tato diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení komunikace značky intimní hygieny Lactacyd společnosti Omega Pharma. Práce je rozdělena na 3 hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. Ve druhé části ...
  • Propojení marketingového mixu se značkou ve vybrané společnosti 

    Pešlová, Veronika
    Diplomová práce se zabývá propojením marketingového mixu se značkou konkrétní společnosti, a to společnosti Notino, s.r.o. Dle teoretických poznatků a metodiky je provedena analýza trhu včetně marketingového mixu. Rovněž ...