Now showing items 1-12 of 12

  • 3D šachy s využitím Leap Motion 

    Smejkal, Václav
    Tato bakalářská práce se zabývá pohybovým ovladačem Leap Motion. Výstupem práce je šachová 3D hra, která nabízí ovládání pomocí tohoto zařízení. Teoretická část popisuje historii podobných vstupních zařízení, Leap Motion ...
  • Aplikace pro správu a analýzu dat o šachových partiích 

    Kunčar, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací systému pro správu a analýzu dat ze šachových partií. Partie jsou uchovávány v úložišti dat, do kterého jsou nahrány pomocí vytvořeného systému. Byl implementován také ...
  • Aplikace soft computing při hraní her 

    Pospíšil, Milan
    Tato práce se zabývá aplikací klasických metod umělé inteligence a metod soft computing při hraní her. Pokouší se tyto medoty aplikovat na programech pro hraní dámy a šachů a srovnává dosažené výsledky.
  • Elektronická šachovnice na FITKitu 

    Kubín, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací hry šachy na platformě FITkit. K platformě je připojen VGA monitor, na kterém je zobrazena šachovnice s figurami. Hra je ovládána pomocí klávesnice na FITkitu. ...
  • Grafické rozhraní pro deskové hry 

    Žerdík, Jan
    Bakalářská práce se věnuje vytváření grafického rozhraní pro deskové hry. Cílem práce je modulární aplikace s možností hraní her. Dalším důležitým prvkem zadání je implementace grafických algoritmů vhodných pro omezenou ...
  • Logické síťové hry pro Android 

    Kubík, Michal
    Cílem této práce byla implementace aplikace pro hraní logických her, která bude spustitelná na zařízeních se systémem android. Práce zabývá systémem Android a možnostmi tvorby a publikace aplikací pro tento systém. Popsány ...
  • Manažer stolních deskových her 

    Kouřil, Jan
    Hlavním cílem bakalářské práce bylo odstranit chyby, které se v dosavadním programování nacházely, implementovat možnost pořádání různých forem turnajů a přidat podporu her piškvorky, dáma, šachy a go. Bylo také třeba ...
  • Mobilní aplikace pro automatický záznam šachové partie 

    Jiruška, Adam
    Práce se zabývá tvorbou aplikace pro mobilní zařízení, která zaznamenává průběh šachové partie. K tomu využívá rozpoznávání obrazu z kamery zařízení, jež zpracovává. Šachové figurky jsou rozpoznávány pomocí neuronové sítě. ...
  • Použití evolučního algoritmu ve hře šachy 

    Urminský, Andrej
    Táto práca sa zaoberá návrhom evolučného algoritmu pre umelú inteligenciu v hre šach. K dosiahnutiu tohto cieľa je použitý tzv. genetický algoritmus. Pre implementáciu algoritmu a grafického rozhrania bol využitý programovací ...
  • Rozpoznání figur na šachovnici z fotografie na mobilním zařízení 

    Tábi, Roman
    Tato práce řeši mobilní aplikaci vytvořenou pro platformu Android, která rozpoznává figury z fotografie šachovnice. Aplikace vybere z galerie zařízení fotografii, kterou pak spracuje a určí obsah jednotlivých políček, tedy ...
  • Šachový program s různými variantami šachů 

    Mydliar, Ján
    Hlavním úkolem bylo vytvořit program umožňující hru člověka proti počítači a počítače proti počítači s možností volby vybraných variant šachů. Začátek práce opisuje algoritmy pro hraní her a jich různé vylepšení. Následuje ...
  • Šachový program s různými variantami šachů s rozdílnou sadou figur 

    Škandera, František
    Cieľom tejto práce bolo vytvoriť šachový program so schopnosťou hry rôznych šachových variácií s rozdielnou sadou figúr. Prvá čásť práce sa zaoberá všeobecnou problematikou tvorby šachového programu a implementácie šachovej ...