Now showing items 1-14 of 14

  • Animace a nefotorealistické efekty v počítačové hře 

    Dražka, Jakub
    Tato bakalářská práce se zabývá vývojem počítačové hry - zvláště tvorbou knihovny pro práci s animacemi a tvorbou nefotorealistických efektů. Úvodní část objasňuje teoretické podklady nutné pro vytvoření nefotorealistických ...
  • Genius loci 

    Kudělka, Vladimír
    Digitální projekt na rozmezí interaktivní instalace a počítačové hry.
  • Herní demo v Unity 

    Kocián, Kryštof
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hry s procedurálně generovanými prvky v Unity. V práci lze najít shrnutí informací o videohrách, některé metody procedurální generace a popis procesu návrhu a implementace ...
  • Letecká tahová strategie 

    Vysloužil, Jiří
    Práce rozebírá projekt, který je základem znovupoužiteného enginu počítačové hry - tahové strategie. Celkovým cílem by mělo být vytvoření komerční série počítačových her z vojenského prostředí. Text technické zprávy rozebírá ...
  • Motivační výuková hra na platformě Android 

    Kučera, Martin
    Cílem této diplomové práce je vytvoření prototypu výukové hry, která by měla usnadnit rozhodování při výběru zaměření budoucího studia nebo záliby. Záměrem hry je poskytnout názorný a především velmi pozvolný úvod do ...
  • Multiagentní a optimalizační metody pro hry typu Stealth 

    Láncoš, Jan
    Tato bakalářská práce se zabývá implementací chování oponentů ve videohrách žánru "stealth". Klade důraz na jeho věrohodnost v porovnání s chováním skutečných lidí a na kvalitní herní zážitek. Práce popisuje využití algoritmu ...
  • Piece of cake 

    Gračka, Martin
    Pro tuto sérii obrazů jsem si vybral výjevy z počítačové hry Duke Nukem 3D. Snažím se napodobit grafiku počítačových her raných 90. let. Nejde mi o důsledné přemalování pixelů, důsledné překopírování screenshotů, ale o ...
  • Počítačová hra ve 2D pro linux 

    Ševčík, Jaroslav
    Práce se zabývá tvorbou umělé inteligence pro počítačem řízené prvky a jejich provedení do podoby počítačové hry. V práci jsou dále uvedeny typické postupy při řešení některých problémů rozhodování umělé inteligence a ...
  • Procedurální generování voxelových modelů 

    Hypeš, Tomáš
    Tato práce pojednává o technikách procedurálního generování a jeho využití při tvorbě voxelových modelů. Využity byly techniky jako Perlinův šum, Voroného diagram, L-systémy apod. Tyto znalosti jsou následně využity pro ...
  • Rozšíření vývojové platformy Unity pro vizuální programování 

    Horký, Lukáš
    Cílem diplomové práce je tvorba rozšíření pro vývojovou platformu Unity, které umožní tvorbu počítačových her od návrhu herní logiky po samotné programování scén na vizuální úrovni. Rozšíření pak tvoří abstraktní vrstvu ...
  • Specifika režimu DPH pro oblast elektronického prodeje počítačových her 

    Štefka, Vojtěch
    Diplomová práce se zabývá problematikou DPH pro oblast elektronického prodeje počítačových her. Práce obsahuje teoretické vymezení základních pojmů s následnou identifikací podnikatelského prostředí včetně povinností v ...
  • Transformace deskové hry Murbach na počítačovou hru 

    Mikuláštík, David
    Tato bakalářská práce se zabývá převodem deskové hry na počítačovou hru a její implementací. Shrnuje pravidla původní hry a rozebírá problematiku jejich převodu na pravidla počítačové hry. Popisuje praktické aspekty ...
  • Visualizace cyklických motorů 

    Fajkus, Jan
    Diplomová práce se zabývá návrhem a implementací aplikace, která umožňuje navrhovat soukolí složená z ozubených kol. Program je vytvořen ve formě jednoduché počítačové hry. Součástí aplikace je systém pro vykreslování ...
  • Žabomyší válka 

    Petřík, Vojtěch
    Počítačová hra vytvořená pomocí loutkové animace.