Now showing items 1-9 of 9

  • Cenová elasticita poptávky a akční slevy 

    Zeman, Jaroslav
    Diplomová práce se zabývá problematikou slevových akcí. Vyhodnocení a návrhy úspěšné slevové akce vychází z analýzy cenové elasticity poptávky. Právě znalost cenové elasticity poptávky produktů je klíčovým atributem této ...
  • Marketingová strategie podniku 

    Kocourková, Jana
    Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie nového produktu ve společnosti Provident Financial. Základem pro vytvoření nového produktu a vhodné marketingové strategie jsou údaje získané na základě ...
  • Marketingová strategie společnosti Telefónica O2 

    Bilavčík, Martin
    Diplomová práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii pro firmu Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Navržená strategie je zaměřena na zvolený cílový trh a vychází zejména z výsledků získaných na základě dotazníků ...
  • Marketingový výzkum maloobchodního trhu 

    Nesvačilová, Dana
    Předmětem této diplomové práce je marketingový výzkum v oblasti maloobchodního trhu s rychloobrátkovým zbožím v souvislosti s nakupováním potravin přes internet. První část této práce se věnuje teoretickému popisu maloobchodu, ...
  • Možnosti stanovení ceny IT zboží 

    Kacina, Michal
    Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě ...
  • Spokojenost zákazníků 

    Indrová, Tereza
    Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ. Teoretická část práce vychází ze základních poznatků o zákazníkovi, metod měření spokojenosti a marketingového výzkumu. V analytické části ...
  • Spokojenost zákazníků 

    Vymětalová, Simona
    Diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Na základě dílčích analýz a vlastního průzkumu jsou stanovena opatření vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. V první části ...
  • Struktura spotřebního koše v České republice a Slovenské republice 

    Gottwald, Radim (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2014-12)
    Purpose of the article: Nowadays, consumer behaviour is still at the centre of attention of many researchers. The consumer basket belongs among important economic characteristics, which determine the economic level of each ...
  • Výzkum spokojenosti zákazníků 

    Rodan, Zdeněk
    Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Cílem práce je zjistit, vyhodnotit a stanovit taková opatření, která přinesou zvýšení této spokojenosti v budoucnu. Teoretická část ...