Browsing by Subject "customer"
Now showing items 1-20 of 247
-
Analýza cenové tvorby na nedokonale konkurenčním trhu
Cílem práce je objasnit tvorbu ceny na nedokonale konkurenčním trhu. Práce je zaměřena na jednotlivé stupně cenové diskriminace. Práce obsahuje návrh, jak se dá využít přístupů cenové tvorby na tomto trhu pro zvýšení ... -
Analýza CRM systému vybrané firmy
Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky neboli CRM. Teoretická část se zaobírá vývojem vztahů se zákazníky a řízením vztahů se zákazníky. V analytické části bakalářské práce je provedeno zhodnocení ... -
Analýza procesu veřejné autobusové dopravy
Tato diplomová práce se zabývá analýzou procesu veřejné autobusové dopravy, se zaměřením na návrh subprocesu řízení reklamací. Obsahem práce je popis subprocesů hlavního procesu autobusové dopravy, analýza původního stavu ... -
Analýza prodejních kanálů a návrh na jejich rozvoj ve společnosti ABB s. r. o
Diplomová práce se zabývá analýzou distribučních kanálů ve společnosti ABB s. r. o. se zaměřením na divizi vysokého napětí, která má sídlo v Brně na ulici Vídeňská. V první části jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle spolu s ... -
Analýza průběhu zakázky podnikem ve společnosti TNT Expres ČR
Bakalářská práce se zabývá analýzou průběhu zakázky podnikem ve společnosti TNT Express ČR. Teoretická část obsahuje základní pojmy související s naukou logistiky. V analytické části, tedy druhé části práce, seznamuje se ... -
Analýza spokojenosti zákazníků
Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků, protože spokojenost zákazníka je jedním z hlavních faktorů dlouhodobé úspěšnosti firem na trhu. Výzkum je proveden u vybrané společnosti UNEX a. s. a ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na jejich zlepšení
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýše-ní její úrovně pro firmu Provident Financial s.r.o., která nabízí bezúčelové hotovostní i bezhotovostní půjčky v České republice již od roku ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve zvolené společnosti
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve společnosti IPI s.r.o.. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmů, které souvisí s danou problematikou. Dále jsou analyzovány ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s produktem. Práce definuje teoretická východiska a problematiku, která souvisí se spokojeností zákazníka. Dále popisuje základní metody a postupy analýzy marketingového ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, konkrétně marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků. Analýza spokojenosti zákazníků je zaměřena na dva důležité segmenty - na konečného zákazníka a na ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků bowlingových heren v Uherském Hradišti a navrhnout pro jednu z nich opatření pro její zlepšení. Teoretická část je zaměřena na možnosti marketingového výzkumu, jehož ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Bakalářská práce se týká analýzy spokojenosti zákazníků. Konkrétně se jedná o spokojenost zákazníků společnosti SONNENTOR s.r.o. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěna současná spokojenost zákazníků a zároveň budou ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Tato diplomová práce je zamena na problematiku spokojenosti zákazník malé slovenské společnosti promovie. Cílem mé práce je navrhnout taková opatení, která zvýší její úrove. Základem jsou analýzy vnitního i vnjšího prostedí ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků vybrané thajské restaurace v Brně. Pomocí relevantních metod jsou navržena vhodná opatření vedoucí ke zvýšení dosavadní úrovně spokojenosti zákazníků. K tomu ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně pro společnost FPO s.r.o.. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy. V analytické části je firma popsána a ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Diplomová práce se věnuje oblasti analýzy spokojenosti zákazníků společnosti GRAPE SC, a.s., jež poskytuje internetové připojení v severozápadních Čechách. Teoretická část řeší možnosti marketingového výzkumu, jehož výsledky ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenost zákazníků. V teoretické části se práce zabývá základními pojmy, jako je marketingový výzkum, spokojenost zákazníků a metody měření spokojenosti zákazníků. V praktické ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Cílem je analyzovat spokojenost zákazníků společnosti Horimex Cars, s.r.o. prostřednictvím dotazníkového výzkumu a poté navrhnout opatření ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně u společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V ... -
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků společnosti Zámecký pivovar BŘECLAV, s. r. o. Současná úroveň spokojenosti je zde zjišťována prostřednictvím dotazníkového šetření se zaměřením na konečné spotřebitele. ...