Now showing items 1-11 of 11

  • Analýza spokojenosti zákazníků 

    Matějka, Michal
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti a loajality zákazníků společnosti GiTy, a.s. Teoretická část se věnuje problematice spokojenosti a loajality zákazníků a jejich zjišťováním. Dále se zabývá marketinkovým ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Honsová, Radka
    Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Gebr. Ostendorf - OSMA zpracování plastů s. r. o.. Tato společnost se zabývá výrobou a prodejem plastových kanalizačních potrubí a působí v ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Miškaříková, Ludmila
    Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgium a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Kašová, Lenka
    Diplomová práce se zabývá problematikou analýzy spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgie. Srovnává teoretické poznatky s praktickými dovednostmi získanými během stáže ve společnosti Deloitte. Metoda osobního ...
  • Customer Experience in Shared Economy: Recommendations for Companies 

    Machala, Jan (Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2020-07-01)
    Purpose of the article: This article aims to identify the perception of customers in the shared economy, specifically their customer experience with Uber, Bolt and Airbnb, and then evaluate what these companies stand out ...
  • Customer Experience Management Overview 

    Havíř, David (Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská, 2016-12-09)
    Purpose of the article: The purpose of this paper is to examine the phenomenon of customer experience and customer experience management through years and summarize recent knowledge in this area. Methodology/methods: The ...
  • Měření zákaznické spokojenosti a loajality 

    Kurtin, David
    Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů, které mají vliv na oblast spokojenosti zákazníků společnosti RM Servis, autorizovaného prodejce vozů Peugeot. Cílem práce bylo sestavit prakticky použitelný systém měření ...
  • Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků 

    Lusková, Michaela
    Diplomová práce se zabývá výzkumem a analýzou úrovně spokojenosti zákazníků v rodinné stavební firmě. Byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Výzkum spokojenosti zákazníků dané firmy, provedený ...
  • Návrh na zlepšení vybraných služeb společnosti STUDENT AGENCY s.r.o. 

    Podéšť, Jaroslav
    Předmětem této bakalářské práce je, na základě výsledků z provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků se službami souvisejícími s luxusní autobusovou dopravou, vytvořit návrhy a doporučení pro zlepšení kvality těchto služeb. ...
  • Řízení zkušenosti zákazníků 

    Seifert, Marián
    Cieľom diplomovej práce je analýza aktuálnej situácie zákazníckych skúseností vytváraných spoločnosťou a poskytnutie sérií odporúčaní pre ich zlepšenie. Práca kriticky hodnotí praktiky ovplyvňujúce zákaznícku spokojnosť v ...
  • Spokojenost zákazníků jako prostředek dosahování konkurenční výhody 

    Kočí, Dagmar
    Tato bakalářská práce se zabývá momentální situací ve firmě. Zkoumá marketingovou situaci firmy a analyzuje současný způsob zjišťování spokojenosti zákazníků a přínosů takto získaných výsledků k řízení vybrané společnosti. ...