Now showing items 1-16 of 16

  • Analýza procesů ve firmě za účelem optimalizace CRM systému ve vybrané společnosti 

    Částek, Marek
    Bakalářská práce se zabývá analýzou a optimalizací CRM (systému pro řízení vztahů se zákazníky) vybrané společnosti, vyvíjeného na míru externí firmou. Teoretická část se zaobírá definicí principu řízení vztahů se zákazníky ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Havlenová, Jana
    Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků. Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň spokojenosti zákazníků společnosti Plastia s.r.o. a zjistit úroveň využití dat o spokojenosti zákazníků v procesním ...
  • Mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce 

    Nevřela, Marek
    Bakalářská práce popisuje vývoj mobilní CRM aplikace pro obchodní zástupce. Cílem je vytvořit aplikaci, která umožňuje plánování událostí a online přístup k databázi, která obsahuje informace o zákaznících. Práce popisuje ...
  • Nasazení systému CRM v produkční firmě 

    Popelka, David
    Bakalářská práce se zabývá nasazením systému CRM v produkční firmě Entity production, s.r.o. Na základě zjištěných faktů z analýzy procesů a společnosti jako takové, obsahuje řešení nasazení CRM systému ve společnosti a ...
  • Návrh aplikace pro podporu řízení vztahů se zákazníky 

    Kozák, Jan
    Tato práce je zaměřena na návrh webové aplikace pro podporu řízení vztahů se zákazníky a souvisejících obchodních procesů na základě požadavků a analýzy současného stavu ve vybrané společnosti použitím technologie PHP a ...
  • Návrh CRM systému pro společnost Zemědělská technika BOSKO a.s. 

    Weiserová, Monika
    Tato diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Zemědělská technika BOSKO, a.s. V teoretické části se zaměřuje na marketing, B2B trhy a řízení vztahů se zákazníky (CRM). Analytická ...
  • Návrh dílčí části IS pro podporu CRM 

    Mišurová, Katarína
    Bakalárska práca pojednáva o návrhu časti informačného systému pre podporu riadenia vzťahov so zákazníkmi. Zaoberá sa aj optimalizáciou a automatizáciou procesov spojených so CRM a riadením úloh. Analytická časť obsahuje ...
  • Návrh koncepce a projektu implementace CRM ve firmě 

    Špringl, Petr
    Tato práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky ve firmě a možnostmi jejich zlepšení. Obsahuje rozbor problematiky řízení vztahů se zákazníky, CRM systémů a jejich zavádění. Práce je zaměřena na analýzu aktuálního stavu ...
  • Návrh na zlepšení vztahů se zákazníky internetového obchodu 

    Jansa, Jakub
    Tato diplomová práce se zaměřuje na oblast řízení vztahů se zákazníky v internetovém obchodě pneumatiky.cz. Tento obchod patří do skupiny obchodů patřící společnosti Onio s.r.o. V teoretické části se věnuje marketingu, ...
  • Podnikatelský plán pro rozvoj malého podniku 

    Vantroba, Štefan
    Cielom tejto diplomovej prace je navrhnut podnikatelsky plan na rozvoj malej firmy. V prvej casti je teoreticky opisane prostredie malych firiem. Dalej je skumane obchodne prostredie firmy a adopcia praktik riadenia vztahu ...
  • Posouzení informačního systému firmy a návrh změn 

    Olexik, Martin
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu a posouzení přínosu navrhovaných změn v reálné společnosti nazvané fiktivním názvem Stavební výroba, a.s. V práci se zaměřím na rozšíření funkčnosti stávajícího informačního systému ...
  • Posouzení informačního systému firmy a návrh změn 

    Vařachová, Jana
    Diplomová práce se zaměřuje na analýzu informačního systému pro řízení vztahu se zákazníky implementovaném ve společnosti AURA, s.r.o., která se zabývá vývojem a dodávkou informačních systému zaměřených na vojenskou ...
  • Uplatnění marketingu v řízení firem 

    Šeda, Marek
    Bakalářská práce popisuje problematiku řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku. Teoretická část je věnována charakteristice CRM koncepce a souvisejících pojmů. Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu ...
  • Využití CRM pro posílení konkurenční pozice vybrané společnosti 

    Vašková, Helena
    Řízení vztahů se zákazníky je tématem napříč všemi obory. Jeho význam spočívá především v budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky s využitím informačního systému. ...
  • Využití finančních a ekonomických ukazatelů v podniku. 

    Chromčík, Tomáš
    Tato diplomová práce se zabývá využitím finančních a ekonomických ukazatelů v podniku. Práce se zaměřuje na posouzení výkonnosti firmy na základě ekonomických a finančních ukazatelů a vychází především z účetních výkazů ...
  • Zavedení CRM systému ve firmě 

    Špringl, Petr
    Tato práce se zabývá analýzou a návrhem zlepšení v oblasti řízení vztahů se zákazníky ve firmě. Je zde rozebrána problematika týkající se řízení vztahů se zákazníky a CRM systémů včetně jejich zavádění. Výrazná část práce ...