Now showing items 1-6 of 6

  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve zvolené společnosti 

    Čapková, Zuzana
    Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně ve společnosti IPI s.r.o.. Teoretická část je zaměřena na výklad pojmů, které souvisí s danou problematikou. Dále jsou analyzovány ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Sedláčková, Martina
    Bakalářská práce na téma „Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně“ se zabývá moderními možnostmi analyzování kvality služeb a spokojenosti zákazníků pro společnost Dopravní podnik města Brna a.s. ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Pasdiora, Daniel
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně u společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V ...
  • Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy a návrhy na její zlepšení 

    Bánovská, Michaela
    Diplomová práce „Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na její zlepšení“ se zabývá měřením spokojenosti zákazníků Autoservisu Pavel Bánovský. Spokojenost zákazníků tohoto servisu bude měřena pomocí dotazníkového šetření ...
  • Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků 

    Nováková, Veronika
    Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka firmy KABESTAV. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. Praktická část práce popisuje ...
  • Návrh marketingové strategie 

    Štrbáková, Zuzana
    Cílem mé diplomové práce je provést analýzu povědomí o subjektech, fungujících na realitním trhu na Břeclavsku a analýzu realitní kanceláře Schmidt. Tato analýza bude zaměřená na její vnitřní a vnější prostředí, především ...