Now showing items 1-10 of 10

  • Motivace pracovníků zákaznických center 

    Trnka, Michal
    Tato diplomová práce má za cíl zvýšit kvalitu práce telefonních operátorů a členů kurýrní sítě společnosti Mediaservis s.r.o., která poskytuje jedinou alternativu České pošty s.p. z pohledu celorepublikového poštovního ...
  • Návrh logistické koncepce se zaměřením na služby ke spokojenosti zákazníka 

    Habrovcová, Iva
    Diplomová práce se zaměřuje na logistickou koncepci společnosti LESAK s.r.o., zabývající se výrobou a prodejem vah a vážících zařízení. Analyzuje současný stav průběhu zakázky společností a následně navrhuje opatření se ...
  • Návrh procesního řízení zakázky v obchodní společnosti 

    Májsky, Adam
    Diplomová práca sa zameriava na návrh procesného priebehu zákazky vo vybranej obchodnej spoločnosti. Pomocou teoretických poznatkov, na ktorých základe je vytvorené analytické zhodnotenie súčasnej situácie a prieskum medzi ...
  • Návrh zlepšování úrovně logistických činností při vyřizování objednávek 

    Hladilová, Kateřina
    Cílem bakalářské práce je zlepšení úrovně vybrané části zákaznického servisu společnosti Secupack, s.r.o. Teoretická část obsahuje informace o logistice jako celku, jelikož zákaznický servis zasahuje do všech jednotlivých ...
  • Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti plastické chirurgie The Hospital Group 

    Řádová, Lucie
    Bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků v oblasti plastické chirurgie ve Velké Británii. Zkoumá marketingovou situaci společnosti a analyzuje způsob zajišťování vysoké spokojenosti zákazníků a jejich přínosů k ...
  • Řízení průběhu zakázky firmou se zaměřením na obchodní činnost 

    Vašek, Vojtěch
    Diplomová práce se zabývá průběhem zakázky vybranou společností se zaměřením na obchodní činnost a rozvoj podnikání. V první části je představena společnost a její výrobkové portfolio. V druhé části jsou rozebrána teoretická ...
  • Řízení zkušenosti zákazníků 

    Seifert, Marián
    Cieľom diplomovej práce je analýza aktuálnej situácie zákazníckych skúseností vytváraných spoločnosťou a poskytnutie sérií odporúčaní pre ich zlepšenie. Práca kriticky hodnotí praktiky ovplyvňujúce zákaznícku spokojnosť v ...
  • Studie logistických služeb v obchodě 

    Zahradníčková, Iva
    Diplomová práce se zabývá studií logistických služeb ve společnosti Sika CZ s.r.o. Vzhledem k tomu, že hlavní náplní činnosti této společnosti je obchod, využívá logistiku jako jeden z podstatných nástrojů k docílení ...
  • Studie průběhu zakázky firmou 

    Štambacherová, Gabriela
    Tato diplomová práce analyzuje studii průběhu zakázky firmou Štambacher, s.r.o., která se zabývá instalatérskými pracemi. Práce obsahuje popis současného stavu a následně návrhy řešení, které by v optimálním případě měly ...
  • Studie průběhu zakázky organizací 

    Děchtěrenková, Šárka
    Diplomová práce se zabývá analýzou průběhu zakázky u firmy CeWe Color od objednávky až po postup při případných reklamacích. Práce je složena z teoretické, analytické a praktické části. V rámci teorie jsou vysvětleny ...