Now showing items 1-20 of 37

  • Analýza developerských projektů v ČR 

    Růžička, Jan
    Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu a popis developerského trhu v České republice. Práce popisuje konkrétní činnosti, vedoucí k zajištění developerského projektu ve všech jeho fázích, uvádí projektová rizika a ...
  • Analýza faktorů ovlivňující realitní trh 

    Procházková, Jana
    Cílem práce je provést analýzu vlivů, které působí na realitní trh a vytvořit prognózu jejich vývoje. V první části jsou popsány rozdělení a vývoj stavebnictví a realitního trhu. Část druhá spočívá ve vytvoření případové ...
  • Analýza faktorů ovlivňujících obvyklou cenu bytových jednotek na Vsetínsku 

    Vašíčková, Dominika
    Diplomová práce se zaměřuje na porovnání bytových jednotek několika způsoby ocenění na Vsetínsku. Teoretická část popisuje základní pojmy související s oceňováním, jednotlivé metody oceňování a popis lokality. Praktická ...
  • Analýza nabídky a poptávky na trhu s nemovitostmi ve městě Brně 

    Fišar, Vratislav
    Obsahem této bakalářské práce je analýza nabídky a poptávky na trhu s nemovitostmi ve městě Brně. Práce popisuje faktory ovlivňující trh s nemovitostmi, popisuje současnou situaci na trhu a dále predikuje vývoj trhu v ...
  • Analýza poptávky a její využití pro budování konkurenceschopnosti firmy 

    Bradáčová, Nikola
    Bakalářská práce se zabývá analýzou poptávky firmy Apleg systems, s.r.o., která se zaměřuje na výrobu, prodej komponentů oplocení, poskytování služeb v podobě montáží a poradenství. Charakterizuje trh, na kterém firma ...
  • Analýza vlivu polohy na obvyklou cenu bytových jednotek ve vybraných lokalitách 

    Hykšová, Lenka
    Diplomová práce se zaměřuje na porovnání vybraných způsobů ocenění pro nemovitost typu byt. Oceňované byty se nacházejí v lokalitách Děčín, Ústí nad Labem a Most. Teoretická část se zaměřuje na definice, základní pojmy, ...
  • Činnost realitních kanceláří 

    Menšíková, Lucie
    Cílem práce je upozornit na nedostatečnou právní úpravu na současném realitním trhu nemovitostí, analyzovat problematiku ze strany klientů a porovnat výhody spjaté s obchodování s realitními kancelářemi. V teoretické části ...
  • Developerský projekt výstavby bytového domu v Praze 

    Karásek, Roman
    Diplomová práce se zabývá developerským projektem v Praze s názvem Obytný soubor Zeleného Města a analýzou developerského trhu v Praze. V diplomové práci jsou popsány jednotlivé fáze developerského projektu, souhrnná SWOT ...
  • Finanční situace firmy ARKO-TECHNOLOGY a.s. 

    Denker, Lukáš
    Bakalářská práce se zabývá finanční analýzou firmy Arko Technology, a.s. Na základě zjištěných faktů z analýzy, obsahuje návrhy na zlepšení finanční situace zmíněné firmy, její nedostatky a také její silné stránky.
  • Investiční rozhodování nemovitostních společností 

    Smetana, Martin
    Bakalářská práce se zabývá problematikou investičního rozhodování nemovitostních společností v ČR. V úvodu jsou rozebrány teoretické znalosti týkající se faktorů, které ovlivňují cenu nemovitosti. Na základě faktů je ...
  • Kritická analýza rezidenčních nemovitostí a predikce jeho vývoje 

    Válková, Hana
    Diplomovou práci jsem si vybrala ze dvou důvodů. Prvním byla aktuálnost tohoto tématu, protože se týká každého z nás. Druhým důvodem bylo to, že budu moci ze získaných poznatků poradit i druhým s otázkou bydlení. Rezidenční ...
  • Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice 

    Jindrová, Marta
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ...
  • Marketingový mix společnosti Fabricland 

    Směřičková, Michaela
    Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti Michaela Směřičková (Fabricland). V teoretické části se věnuji teoretickým východiskům marketingového mixu, především marketingového mixu služeb. V praktické ...
  • Marketingový plán zavedení nového výrobku na trh 

    Polák, Peter
    Predmetom mojej práce je efektívne zohžadniť východiská pre proces návrhu marketingového plánu zavedenia nového výrobku na trh, čo je spojené s analýzou segmentov trhu a príležitostí v danom odvetví pre konkrétny produkt.
  • Možnosti stanovení ceny IT zboží 

    Kacina, Michal
    Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě ...
  • Nabídka, poptávka, vliv reklamy 

    Skácel, Jiří
    Tato diplomová práce pojednává o nabídce a poptávce a vlivu reklamy na tyto dvě mikroekonomické veličiny. V práci se zaměřuji na popsání fungování nabídky a poptávky z marketingového hlediska a nikoliv z mikroekonomického ...
  • Návrh marketingových prostředků pro podporu trhu s biopotravinami 

    Jindrová, Marta
    Tato diplomová práce se zaměřuje na trh s bio potravinami v České Republice. Analizuje trh a použité marketingové nástroje. Práce obsahuje doporučení pro zlepšení působnosti marketingových prostředků pro podporu růstu trhu ...
  • Podnikatelský plán 

    Vanžura, Leoš
    Diplomová práce se zaměřuje na zpracování podnikatelského plánu pro výstavbu a provoz naučných stezek a penzionu s doprovodnými službami. Penzion nabídne návštěvníkům nadstandardní ubytování, program pro nepřízeň počasí, ...
  • Poptávka po přípravcích na ochranu vinic a její cenová elasticita 

    Haluzová, Dana
    Bakalářská práce se zaměřuje na poptávku po přípravcích na ochranu vinic u firmy Agro-Artikel, s.r.o. Převážně pak na její cenovou elasticitu. Ze získaných dat o čtyřech přípravcích vytváří pomocí regresní přímky funkci ...
  • Řízení průběhu zakázky firmou se zaměřením na obchodní činnost 

    Vašek, Vojtěch
    Diplomová práce se zabývá průběhem zakázky vybranou společností se zaměřením na obchodní činnost a rozvoj podnikání. V první části je představena společnost a její výrobkové portfolio. V druhé části jsou rozebrána teoretická ...