Now showing items 1-4 of 4

  • Detekce objektů pomocí Kinectu 

    Řehánek, Martin
    S příchodem zařízení Kinect se otevřely možnosti, jak jednoduše využít hloubku obrazu ve zpracování obrazu. Cílem této práce je popsat metodu, kterou jsem navrhnul pro rozpoznávání a detekci objektů v hloubkové mapě. Pro ...
  • Detekce překážek za použití kamerového 3D skeneru 

    Rybin, Andrei
    Tato bakalářská práce se zabývá implementaci softwaru pro systém detekci překážek pomoci kamerového 3D skeneru Kinect V2. V rešeršní části jsou detailně popsány existující druhy kamerových 3D skenerů, jsou analyzovány ...
  • Ovládání aplikace gesty rukou a prstů uživatele 

    Břenek, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou prvku uživatelského rozhraní, který slouží k ovládání aplikace za pomoci gesta tvořeného rukou a prsty uživatele. V textu jsou rozebrány základy počítačového vidění a principy ...
  • Spolupráce člověk-stroj – využití počítačového videní 

    Sobotka, Pavel
    Hlavní náplní této bakalářské práce je realizace aplikace pro řízení robotického ramene prostřednictvím zařízení Kinect. Aplikace je psána v jazyce C# za použití vývojového prostředí Microsoft Visual Studio 2017. První ...