Now showing items 1-20 of 124

  • Analýza internetové web-to-print aplikace malé tiskárny včetně návrhu vylepšení jejich funkcí 

    Pavlišta, Marek
    Práce se zabývá analýzou web-to-print aplikace společnosti Rep-tisk spol. s r. o. Obsahem jsou teoretická východiska, analýzy současné verze aplikace a návrh aplikace nové. Důraz byl kladen především na možnosti cenotvorby. ...
  • Analýza prodejních kanálů a návrh na jejich rozvoj ve společnosti ABB s. r. o 

    Kilinger, Jan
    Diplomová práce se zabývá analýzou distribučních kanálů ve společnosti ABB s. r. o. se zaměřením na divizi vysokého napětí, která má sídlo v Brně na ulici Vídeňská. V první části jsou stanoveny hlavní a dílčí cíle spolu s ...
  • Chrom a jeho specie ve složkách životního prostředí, zejména v akvatickém ekosystému 

    Marek, Tomáš
    Tato bakalářská práce teoretického charakteru je zaměřena na osud chromu v životním prostředí. Jsou zde shrnuty základní poznatky o vlastnostech chromu a jeho sloučenin, o zdrojích, vstupech, výskytu a přeměnách nejvýznamnějších ...
  • Distribuční logistika ve vybrané společnosti 

    Tyralíková, Alžběta
    Bakalářská práce se zabývá založením nového distribučního skladu společnosti TONDACH Česká republika s. r. o. Nejprve vysvětluje základní i odborné pojmy logistiky a projektového řízení, uvádí čtenáře do řešené problematiky. ...
  • Důvody nízké adopce operačních systémů Linux na stolních PC 

    Langer, Filip
    Cílem této bakalářské práce je seznámit jejího čtenáře s operačními systémy Windows a Linux, jejich prostředím, programy, kterými disponují, jejími silnými a slabými stránkami a určit, proč je operační systém Linux málo ...
  • Dynamika robotických hadů 

    Kubiena, Jaromír
    V této bakalářské práci se zabýváme matematickým popisem kinematiky a dynamiky neholonomních mechanických systémů. Následně se zaměříme na konkrétní mechanický systém, kterým je Čtyřnohý čtvercový robot s aktivními vazbami ...
  • Elektronický obchod a jeho marketing 

    Musilová, Veronika
    Ve své diplomové práci se budu věnovat vytvoření vhodného modelu e-marketingu pro elektronický obchod květinářství. Cílem bude skloubit možné nástroje online marketingu tak, aby mohla firma úspěšně fungovat na internetu a ...
  • Implementace informačního systému společnosti 

    Musil, Petr
    Tato diplomová práce popisuje analýzu současného informačního systému Abra G3 ve společnosti XY s.r.o. a implementaci nového informačního systému. V první části práce je popsána teorie, která je základem pro celou diplomovou ...
  • Komunikační mix společnosti 

    Žáková, Veronika
    Tématem závěrečné práce je „Komunikační mix společnosti“. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část obsahuje teorii, kde jsou vymezeny základní pojmy marketingu, které jsou následně aplikovány, ve druhé ...
  • Marketing stavební společnosti 

    Zela, Ondřej
    Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix stavební společnosti. V první části se věnuji samotné teorii marketingového mixu, v druhé části analyzuji současný marketing společnosti Inter-Stav, spol. s r.o. Závěrečná ...
  • Marketingová strategie společnosti 

    Cabejšek, Tomáš
    Bakalářská práce je zaměřena na návrh změn v marketingové strategii obchodu prodávajícího elektrospotřebiče a elektroniku. Zejména z pohledu marketingového mixu a situačních analýz. Teoretická část vymezuje základní pojmy ...
  • Marketingové aktivity Dalešického cukrářství 

    Vidlák, Vojtěch
    Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu společnosti Dalešické cukrářství. Teoretická část rozebírá základní pojmy marketingu, marketingový mix a jeho nástroje a rozdíly v marketingovém mixu u společnosti ...
  • Marketingové aktivity ELKO Elektro s.r.o. 

    Kobližková, Markéta
    Diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení marketingových aktivit podniku na základě provedeného zhodnocení stávající situace. Teoretická část vymezuje jednotlivé koncepce marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé ...
  • Marketingové aktivity sportovní organizace 

    Trčková, Kateřina
    Bakalářská práce je zaměřena na marketingové aktivity spolku Sportuj s námi. Teoretická část bude věnována teoretickým východiskům marketingu především marketingového mixu služeb. Praktická část obsahuje rozbor marketingových ...
  • Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice 

    Jindrová, Marta
    Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ...
  • Marketingové strategie globálních IT korporací 

    Mikula, Štefan
    Predmetom diplomovej práce je popis a analýza marketingových stratégií vybraných nadnárodných spoločností pôsobiacich v informačných technológiách. Teoretická časť pojednáva o jednotlivých marketingových stratégiách firiem, ...
  • Marketingový mix CAFFE PARK Slovaňák 

    Mrázová, Zuzana
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu kavárny CAFFE PARK Slovaňák v Králově poli. Podnik je zaměřený na gastronomii, jeho hlavním prodejním artiklem je káva a její doplňky. Základní pojmy související ...
  • Marketingový mix cestovní kanceláře GO Service 

    Pernica, Ivo
    Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu v cestovním ruchu. Je v ní řešen marketingový mix cestovní kanceláře a nabízené služby. Výsledkem práce je návrh na zlepšení marketingového mixu, který povede k získání ...
  • Marketingový mix hokejového klubu PSG Zlín 

    Šturma, Pavel
    Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingu, marketingové prostředí, jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění ...
  • Marketingový mix hotelu Panon 

    Burdová, Lucie
    Diplomová práce se zaměřuje především na rozbor marketingového mixu hotelu PANON, který nabízí ubytování na jihu Moravy ve městě Hodonín v kategorii *** v jednolůžkových, dvoulůžkových i třílůžkových pokojích. Výjimkou ...