Now showing items 1-20 of 145

  • Algoritmus pro cílené doporučování produktů 

    Bodeček, Miroslav
    Tato diplomová práce se zabývá prozkoumáním problematiky doporučování produktů v internetovém obchodování, zhodnocením dostupných technik, detailním návrhem systému doporučování produktů pro existující internetový obchod a ...
  • Analýza a návrh distribuční B2B, B2C aplikace 

    Novák, Jiří
    Diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem distribuční B2B, B2C aplikace. Stěžejní část práce je zaměřena především na návrh vlastností a funkcí aplikace, volbu vhodných technologií a návrh datového skladu. Dále práce ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu 

    Plešinger, Dominik
    V mojej bakalárskej práci som analyzoval prostredie trhu, v ktorom sa nachádzajú konkurenčné internetové obchody. Následne som spracoval návrh a riešenie internetového obchodu zameraného na predaj tovarov a služieb s ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu 

    Mičánek, Filip
    Bakalářská práce se zabývá analýzou fungujícího internetového obchodu společnosti VYPA,s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení, podrobně zkoumá současné postavení, přehlednost, návštěvnost a kvalitu současného internetového obchodu ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu 

    Stránský, David
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu, návrh a implementaci internetového obchodu. První část je věnovaná internetovému marketingu, optimalizaci pro vyhladavače a modelování elektronického obchodu z teoretického hlediska. ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy 

    Uhrová, Pavlína
    Tato diplomová práce je zaměřena na prosazení firmy Vinařství Josef Uher prostřednictvím internetového trhu. Jedná se především o navržení vhodných způsobů prodeje produktů analyzované firmy pomocí internetu a také několika ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu firmy 

    Širáň, Josef
    V této bakalářské práci je provedena analýza stránek Zaujmete.cz. Na základě vzniklé analýzy a separace produktu nálepky na nehty, je navržen elektronický obchod pro daný produkt. Součástí práce je i vytvořený nový koncept ...
  • Analýza a návrh optimalizace elektronického obchodu 

    Bureš, Petr
    Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a optimalizaci internetového obchodu. Jejím hlavním cílem je navrhnout optimalizace z pohledu online marketingu, informační architektury, webové analytiky a dalších slabých stránek, ...
  • Analýza a návrh rozvoje elektronického obchodu firmy 

    Komárek, Petr
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku internetového obchodování ve společnosti Zahradní centrum Jindřichův Hradec. Práce popisuje současný stav již fungujícího internetového obchodu a na základě nastudovaného ...
  • Analýza a návrh řešení slevového serveru 

    Bruštík, Michal
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou fungujícího elektronického obchodu společnosti Liquid Design s.r.o.. Provádí nezbytný výzkum jeho současné situace z ekonomického hlediska, a také z pohledu informatiky. Pomocí ...
  • Analýza a renovace vybraného internetového obchodu 

    Hamerník, Kamil
    Bakalářská práce se zabývá problematikou a realizací internetových obchodů (tzv. e-shopů), které splňují moderní trendy z hlediska e-businessu, použitelnosti, designu a především dokáží být velmi dobře konkurenceschopné a ...
  • Analýza a zvýšení výkonu elektronického obchodu využitím digitálních nástrojů 

    Chalupa, Patrik
    Tato diplomová práce se zabývá digitálními nástroji, které se používají ve výkonnostním pojetí online marketingu. Na úvod charakterizuje internetový marketing a uvádí jednotlivé formy reklamy na internetu. V praktické části ...
  • Analýza firmy a realizace změn 

    Staněk, Miroslav
    Předmětem této diplomové práce je analýza vybrané firmy a realizace změn, které z analýzy vyplývají. Hlavní změnou je zavedení internetového obchodu. Na základě této práce by firma měla být schopna efektivně realizovat ...
  • Analýza změn vybraných ukazatelů internetového obchodu Sportobchod.cz 

    Nguyen, Anh Khoa
    Bakalářská práce je zaměřená na rozbor ukazatelů internetového elektronického obchodu firmy Sportobchod.cz pomocí metody časových řad. Práce je rozdělená na části, kde první část obsahuje teorii spojenou s časovými řadami ...
  • Aplikace elektronického obchodování 

    Matějíčková, Barbora
    Bakalářská práce se zabývá aplikací elektronického obchodování, postupem při tvorbě e shopu a zahájením kroků vedoucích k jeho tvorbě. Vymezují se vybrané pojmy týkající se elektronického obchodu a funkce jež musí obchod ...
  • Budování komerčně úspěšných internetových projektů 

    Kadeřábek, Jakub
    Tato práce se zabývá popisem metod a postupů využívaných v procesu tvorby komerčně úspěšných internetových projektů. Oblastí zájmu jsou především e-business strategie, strategie internetového marketingu a postupy budování ...
  • Distribuce digitálního obsahu 

    Voborník, Vojtěch
    Bakalářská práce reaguje na současné způsoby distribuce digitálního obsahu na internetu (například audia, videa, softwaru, videoher, e-knih, fotografií apod.) mezi autorem a spotřebitelem, jejich výhody a nevýhody a nabízí ...
  • Elektronický obchod dumelektra.cz 

    Grochál, Petr
    Práce se zabývá myšlenkou podnikání na internetu. V této souvislosti jsou v práci uvedeny možnosti jakým způsobem je možné zprovoznit elektronický obchod. Dále je zde zde popis jednoho takového fungujícího obchodu, který ...
  • Elektronický obchod pro STAVEBNÍ CENTRUM Group s.r.o. 

    Škapa, Jan
    Bakalářská práce se věnuje návrhu a řešení inovace elektronického obchodu obchodní společnosti STAVEBNÍ CENTRUM Group s.r.o., jež se zabývá prodejem a pronájmem strojů a výrobků pro stavebnictví. Součástí práce jsou ...
  • Firemní internetové stránky a elektronický obchod 

    Hofman, Jan
    Práce se zabývá kompletním návrhem internetových stránek a elektronického obchodu. Obsahem práce je jak prvotní analýza všech funkcí stránek, návrh systému internetového obchodu, návrh grafického designu, tak i samotná ...