Now showing items 1-20 of 28

  • 3D projekce fotek v OpenGL 

    Dokoupil, Martin
    Tato zpráva popisuje implementaci editoru pro projekci fotografií. Tento editor může sloužit k tvorbě dynamických sekvencí složených z fotografií. Obraz z kamery, který je dvourozměrný je nanesen na kouli v trojrozměrném ...
  • Anotace ve WYSIWYG textových editorech 

    Loukota, Petr
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhem oprav a vylepšení dostupného editoru anotací a jejich implementací. Editor anotací pro WYSIWYG textové editory je napsán v jazyce JavaScript a vyvíjen v prostředí editoru TinyMCE. ...
  • Aplikace pro správu překladů pro redakční systémy 

    Štefaník, Pavel
    Diplomová práce se zabývá vytvořením aplikace pro správu překladů pro redakční systémy. Aplikace bude pomáhat vedoucímu překladateli distribuovat požadavky na překlad překladatelům a následně korektorům. Vedoucí překladatelé ...
  • Design Better Content Development Process for SCAP Standards 

    Beňas, Petr
    Cílem této práce je nastudovat a zjednodušeně popsat standardy SCAP používané pro standardizované předávání informací o zranitelnostech a dalších dat souvisejících s informační bezpečností, se zaměřením na formáty XCCDF a ...
  • Dotykové uživatelské rozhraní pro editor zdrojových kódů 

    Honzátková, Tereza
    Tato bakalářská práce popisuje návrh, implementaci a testování alternativního uživatelského rozhraní editoru zdrojového kódu jazyka C na dotykové zařízení. Cílem práce je ulehčit a zpříjemnit uživatelům práci se zdrojovým ...
  • Editor anotací pro WYSIWYG textové editory napsané v jazyce JavaScript 

    Kleban, Martin
    Tato práce se zabývá analýzou možností tvorby rozšíření pro WYSIWYG textové editory napsané v jazyce JavaScript (TinyMCE, CKEditor, NicEdit, jWYSIWYG) a popisuje návrh editoru anotací jako rozšíření pro zvolené editory. ...
  • Editor elektronických schémat s rozhraním v Qt 

    Adam, Ivo
    Tato bakalářská práce se zabývá objektově orientovaným návrhem a implementací programu pro vytváření a upravování elektronických schémat. Program je implementován v jazyce C++ a jeho grafické uživatelské rozhraní je vytvořeno ...
  • Editor jazyka CodAL v prostředí Eclipse 

    Hynek, Jiří
    Tato diplomová práce se zabývá tvorbou editoru jazyka CodAL pro vývojové prostředí projektu Lissom, které je založené na prostředí Eclipse. Cílem této práce je analyzovat problém tvorby editorů a rozebrat doplňky existujících ...
  • Editor jazyka VHDL 

    Balaš, Filip
    Tato práce popisuje návrh a vývoj editoru pro jazyk VHDL, který umožňuje práci s grafickou reprezentaci obvodu, pomocí které je možno provádět změny propojení komponent a jejich hierarchii. Tyto změny se následně promítnout ...
  • Editor zdrojových kódů pro QDevKit 

    Kábele, Břetislav
    Práce se zabývá návrhem a implementací editoru zdrojových textů a souborového manageru do aplikace QDevKit. V teoretické části jsou předvedeny trendy moderních editorů a vlastnosti použitých technologií. Dále popisuje ...
  • Generátor herní mapy galaxie 

    Březina, Karel
    Tato práce se zabývá návrhem a implementací procedurálního generátoru galaxie pro využití v počítačových hrách nebo simulacích. Součástí je také implementace demonstrační aplikace, která ukazuje možný způsob využití ...
  • Inteligentní editor pro jazyk AHLL 

    Kučera, Tomáš
    Predmetom tejto bakalárskej práce je návrh a implementácia inteligentného editoru pre agentný jazyk AHLL. Čitateľ je najprv oboznámený s konceptom agentných systémov a platformou WSageNt. Nasleduje analýza a porovnanie ...
  • Interaktivní editor 3D terénu 

    Hulva, Jiří
    Cílem této práce je navrhnout a implementovat interaktivní editor 3D terénu. Program by měl být schopen vytvořit 3D model terénu ze vstupních dat, zobrazit jej a umožnit volný pohyb v zobrazené scéně. Uživatelům by měly ...
  • Klient-server aplikace pro modelování a simulaci na bázi DEVS 

    Brázdil, Martin
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací aplikace pro modelování a simulaci na bázi DEVS. Jedná se o klient-server aplikaci, přičemž klient je implementován jako samonosná aplikace v jazyku Java. ...
  • Nástroj pro návrh čipu v UML 

    Srna, Pavol
    Táto práca sa zaoberá vytvorením nástroja pre návrh čipu v UML. Cieľom je predstaviť novinky v jazyku UML verzie 2.0, ktoré je možné použiť pre modelovanie vstavaných systémov. Následne rozoberá možnosti a spôsob modelovania ...
  • Nástroj pro úpravy a porovnávání slovníků ve formátu LMF 

    Fešar, Marek
    Práce seznamuje čtenáře s možnostmi slovníkových formátů a zaměřuje se na principy a sémantiku uložení dat ve formátu Lexical Markup Framework. Zvláštní pozornost je věnována vazbě na registr datových kategorií, který ...
  • Online LaTeX editor 

    Sokol, Miroslav
    Tato práce si kladla za cíl, vytvořit takový editor jazyka LaTeX, který by obstál po boku již existujících řešení. Nabídnout uživateli základ běžný pro editory tohoto typu a navíc přidat funkce, jež z něj udělají unikátní ...
  • Počítačové hry s technologií Unreal Engine 

    Hamal, Jakub
    Obsahem této práce je seznámení a popis technologie Unreal Engine 3. Jedná se o technologii, která je využívána k vytváření her a aplikací pro různé platformy. Tato práce se zabývá tvorbou her pro PC. V první části práce ...
  • Pokročilý editor VHDL souborů 

    Kliment, Vojtěch
    Tato bakálářská práce se zabývá vývojem aplikace, která umožňuje návrháři číslicových obvodů snadněji vkládat a propojovat jednotlivé komponenty VHDL entity. Práce vysvětluje základní principy jazyka VHDL a způsob, jakým ...
  • Rozšířená realita nad obrazem ze stacionární kamery 

    Tinka, Jan
    Tato práce se venuje konceptu rozšírené reality nad obrazem ze stacionární kamery a jejím cílem je nabídnout prototyp interaktivního editoru, díky kterému je možné ve scéne vytváret virtuální objekty, jako kompenzaci ...