Now showing items 1-10 of 10

  • Analýza event marketingu studentské organizace 

    Ježková, Martina
    Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace neziskové organizace se zaměřením na pořádání eventů a s tím související event marketing. Cílem analýzy je připravit podklady pro vytvoření a realizaci nového ...
  • Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu 

    Hrbáč, Vojtěch
    Předmětem této diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti, která se zabývá produkcí eventových akcí. V prvé a teoretické části se postupně zabývám fenoménem eventu a jeho významem v dnešních společnostech. ...
  • Marketingová strategie firmy nabízející služby v oblasti Event Marketingu 

    Hrbáč, Vojtěch
    Předmětem této diplomové práce je zhodnotit marketingovou strategii společnosti, která se zabývá produkcí eventových akcí. V prvé a teoretické části se postupně zabývám fenoménem eventu a jeho významem v dnešních společnostech. ...
  • Marketingová strategie společnosti S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. 

    Suchý, Marek
    Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie podniku S.E.N. OKNA A DVEŘE spol. s r.o. působící na trhu s výplněmi stavebních otvorů. Práce na základě znalostí získaných v teoretické části a informací zjištěných ...
  • Návrh komunikační strategie (pro konkrétní firmu, organizaci) 

    Tuč, David
    Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením komunikační strategie multimediálního festivalu Lumírova tříska pro rok 2009. Součástí práce je shrnutí základních marketingových východisek pro tvorbu komunikační strategie, ...
  • Návrh komunikační strategie pro obchodní firmu 

    Kozáková, Andrea
    Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Stim tools a.s., jejího okolí a rozborem faktorů působících na zákazníky. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti marketingu, které jsou v praktické ...
  • Návrh marketingové strategie spolku 

    Hrazdírová, Natálie
    Diplomová práce se zabývá inovací marketingové strategie spolku se zaměřením na uspořádání akce „Den Princezen“. V teoretické části vymezuje pojmy týkající se neziskové organizace, marketingu, marketingové strategie a ...
  • Návrh podnikatelského záměru pro založení podnikání v oblasti kulturně-společenských akcí 

    Buček, Jan
    Bakalářská práce je podnikatelským návrhem pro založení podnikání v oblasti kulturně-společenských akcí. Jedná se o organizaci společenských akcí, kdy pomocí zážitků z pořádané akce dochází k podpoření firemní image, ...
  • Návrh změn marketingového mixu konkrétní společnosti 

    Buček, Jan
    Diplomová práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu reklamní a eventové společnosti Poring a studiem Viara, jež je součástí této firmy a zaměřuje se na pohybové aktivity a zdravý životní styl. V práci jsou ...
  • Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace 

    Bábíková, Kristýna
    Diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Škoda Auto, a.s., které jsou využívány jako jeden z prostředků marketingové komunikace. Hlavním pilířem záměru zefektivnění komunikace je návrh nové strategie ...