Now showing items 1-8 of 8

  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně 

    Slobodníková, Eva
    Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků s produktem. Práce definuje teoretická východiska a problematiku, která souvisí se spokojeností zákazníka. Dále popisuje základní metody a postupy analýzy marketingového ...
  • Návrh rozvoje internacionalizační strategie společnosti Heinrich Huhn na mexickém trhu 

    Andrlová, Zuzana
    Předložená diplomová práce „Návrh rozvoje internacionalizační strategie společnosti Heinrich Huhn na mexickém trhu” je založená na identifikaci kritických faktorů ovlyvňujících volbu konkrétní mezinárodní formy vstupu. ...
  • Podnikatelský záměr 

    Těžký, Martin
    Bakalářská práce představuje podnikatelský záměr rozšíření kadeřnictví, které funguje v Brně již deset let, na luxusnější kadeřnické studio. Podrobným a komplexním rozborem různorodých aspektů podnikání včetně rekonstrukce ...
  • Podnikatelský záměr - zřízení svatební agentury 

    Mohelská, Martina
    Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského záměru na založení svatební agentury, která bude působit na Jižní Moravě. Práce obsahuje teoretická východiska, která jsou podkladem pro praktickou část. V návrhové ...
  • Reporting vybrané firmy 

    Drábková, Adéla
    Diplomová práce se zabývá reportingem. V první části práce je teoreticky vysvětlen pojem reporting, jako jedna ze základních funkcí controllingu, PESTE analýza, Porterův model pěti sil, 7S analýza a SWOT analýza. Praktická ...
  • Rozvoj obchodních aktivit z hlediska prodeje výrobků s vyšší přidanou hodnotou 

    Kratochvíl, Petr
    Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti JPL kovo s.r.o., se zaměřením na posílení současné pozice na trhu se strojním zařízením. Teoretická část shrnuje poznatky z oblastí managementu, ...
  • Vstup firmy Nobilis Tilia s.r.o. na německý trh s kosmetikou 

    Dudrová, Lenka
    Hlavnou témou mojej diplomovej práce je zhodnotenie, či má firma Nobilis Tilia, s.r.o. rozšíriť svoje podnikateľské aktivity na zahraničné trhy, konkrétne na nemecký trh s kozmetikou. Celá práca je postupne rozdelená do ...
  • Využití GreenGraffiti jako dalšího marketingového komunikačního nástroje firmy 

    Nešporová, Kristýna
    Tato diplomová práce z oblasti marketingu zkoumá možnost využití alternativního reklamního média zvaného GreenGraffiti jako dalšího komunikačního nástroje. Protože je pro Českou republiku a tím i české klienty tento typ ...