Now showing items 1-3 of 3

  • Marketingový mix hokejového klubu PSG Zlín 

    Šturma, Pavel
    Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingu, marketingové prostředí, jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění ...
  • Návrh komunikační kampaně pro slavný český hokejový klub 

    Bureš, Michal
    Diplomová práce se zabývá sportovním marketingem úspěšného českého hokejového klubu. V práci je po teoretickém vymezení pojmů využito analýz okolního prostředí vybraného subjektu a zhodnocení dosavadních marketingových ...
  • Úsporné ventilátory v technice prostředí 

    Klügl, Martin
    Tato diplomová práce se zabývá ventilátory, jejich vlastnostmi a charakteristikami. V projektové části je pro zadaný objekt navrženo vzduchotechnické zařízení v centrální a decentrální variantě. Podrobněji se projektová ...