Browsing by Subject "geometrické parametry koleje"
Now showing items 1-20 of 62
-
Analýza vybraných metod zřizování a měření prostorové polohy koleje
Předmětem práce je srovnání různých způsobů měření geometrických parametrů koleje a srovnání metod navádění automatické strojní podbíječky (ASP) při zřizování geometrických parametrů koleje vybrané části mezistaničního ... -
Hodnocení zkušebního úseku s podpražcovými podložkami
Podpražcové podložky jsou pružné podložky umístěné na ložné ploše železničního pražce. Jejich hlavním přínosem je zmenšení namáhání pražcového podloží, zvýšení stability geometrických parametrů koleje, výsledné prodloužení ... -
Kvalita geometrie koleje v čase
(ECON publishing, 2020-01-23)Geometrické parametry kolejí se měří různými typy diagnostických prostředků, které se od sebe liší především zatížením, kterým během měření působí na železniční trať. Měření jednotlivých parametrů probíhá buď kontaktně, ... -
Kvalita koleje v průběhu času
(ECON publishing, s.r.o., 2018-01-25)Článek se zabývá možnostmi zkoumání vývoje kvality koleje v průběhu času. Kvalita koleje se hodnotí podle hodnot jednotlivých geometrických parametrů koleje. Kolej se hodnotí buď úsekově, nebo lokálně. Při lokálním způsobu ... -
Modernizace traťového úseku Kostelec u Jihlavy - Batelov
Cílem této práce je modernizovat trať v úseku Kostelec u Jihlavy – Batelov. Navrhnout konstrukci železničního svršku a odvodnění a vypracovat výkaz výměr. Byla vypracována situace, podélný profil a vzorové příčné řezy. -
Modernizace traťového úseku Okříšky - Bransouze
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh geometrických parametrů koleje v úseku mezi železniční stanicí Okříšky a železniční stanicí Bransouze na jednokolejné železniční trati č.240 Brno hl.n. – Jihlava tak, aby došlo ku ... -
Modernizace úseku Studenec-Vladislav
Cílem této práce je navrhnout modernizaci traťového úseku Studenec – Vladislav pro návrhovou rychlost 120 km/h. Součástí je návrh odvodnění a konstrukce železničního svršku. Byla vypracována situace, podélný profil, vzorové ... -
Návrh modernizace železniční stanice Polička
Cílem diplomové práce je návrh rekonstrukce železniční stanice Polička, tak aby splňovala podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. V té souvislosti bylo nutno navrhnout nástupiště s výškou nástupní ... -
Návrh odbočky Jistebník
Cílem této bakalářské práce je navrhnutí kolejového propojení mezi koridorovou tratí Přerov – Ostrava a vysokorychlostní trati VRT Přerov – Ostrava u obce Jistebník. Mimoúrovňová kolejová propojení jsou navržena ve všech ... -
Návrh optimalizace traťového úseku Branná - Ostružná v km 12,677 - 15,3
Cílem mé bakalářské práce je navrhnout v daném traťovém úseku optimalizaci geometrických parametrů koleje, případně zvýšit traťovou rychlost. Dalším úkolem je navrhnout vhodnou skladbu železničního svršku vzhledem k ... -
Návrh propojení pardubické spojky a trati Brno hl.n. - Kutná Hora hl.n. v Havlíčkově Brodě
Cílem diplomové práce je návrh nového propojení tzv. pardubické spojky a trati Brno hl. n. - Kutná Hora hl. n. v Havlíčkově Brodě, které umožní bezúvraťovou jízdu Brno - Havlíčkův Brod - Jihlava a zpět. -
Návrh rekonstrukce mezistaničního úseku Kunčice nad Labem - Hostinné železniční trati Chlumec nad Cidlinou - Trutnov
Cílem bakalářské práce byl návrh úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné celostátní železniční trati Chlumec nad Cidlinou – Trutnov v úseku km 99,4 – 102,7. Řešený úsek se ... -
Návrh rekonstrukce traťového úseku Chlumec nad Cidlinou - Trutnov, km 103,7 - km 107,109
Práce je zaměřena na rekonstrukci jednokolejné železniční celostátní tratě Chlumec nad Cidlinou - Trutnov v úseku, který začíná před železniční zastávkou Prosečné v km 103,7 a končí v km 107,109 napojením na výhybku č. 15 ... -
Návrh rekonstrukce traťového úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0
Cílem bakalářské práce je návrh úpravy geometrických parametrů koleje a návrh rekonstrukce železničního svršku v úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0. Úsek začíná napojením na výhybku v železniční ... -
Návrh rekonstrukce traťového úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 2,9 - 6,0
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce jednokolejné železniční traťi Kunovice – Staré Město u Uherského Hradiště v úseku km 2,9 – 6,0. V rámci práce je řešena konstrukce železničního svršku s nově navrženými ... -
Návrh rekonstrukce úseku železniční tratě mezi žst. Uničov a žst. Šumperk, km 29,3 - 32,2
Cílem bakalářské práce je rekonstrukce jednokolejné železniční trati Uničov - Šumperk v km 29,3 - 32,2. Úkolem je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a vhodnou skladbu železničního svršku. Při rekonstrukci je ... -
Návrh rekonstrukce železniční tratě Stará Paka - Trutnov mezi km 83,65 a 86,45 včetně technologie prací
Cílem této bakalářské práce bylo navrhnutí úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku v úseku mezi km 83,65 – 86,45 železniční tratě Stará Paka – Trutnov. V rámci rekonstrukce byla navrhnuta ... -
Návrh rekonstrukce železničních stanic Ždírec nad Doubravou a Hlinsko v Čechách
Cílem diplomové práce je návrh rekonstrukce žst. Ždírec nad Doubravou a žst. Hlinsko v Čechách, tak aby umožňovala přístup pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Vyřešení a úprava kolejiště (zekonstrukce ... -
Návrh vysokorychlostní tratě mezi Brnem a Znojmem
Cílem této diplomové práce je navrhnutí nové trasy vysokorychlostní tratě z Brna do Znojma, a to konkrétně mezi plánovaným terminálem VRT Unkovice a stávající žst. Hrušovany nad Jevišovkou. Trať je navržena na maximální ... -
Návrh zdvoukolejnění železniční tratě v úseku Chlumec nad Cidlinou - Hradec Králové
Diplomová práce se zabývá studií zdvoukolejnění trati v celém úseku mezi městy Chlumec nad Cidlinou a Hradec Králové. V návrhu je zpracováno několik variant řešení, které se liší v délce úseku, kde může být dosažena traťová ...