Now showing items 1-8 of 8

  • Absence 

    Machač, Petr
    Video Absence odráží volně poznatky shrnuté v teoretické práci s názvem Nuda, v níž byla výchozí situace popsána jako absence smyslu, vůle, zájmu a citu. Video je pokusem o poetickou reflexi této situace, kterou vyjadřuje ...
  • Malířský tah 

    Hon, Michael
    Diplomová práce nazvaná Malířský tah je demonstrací techniky zhmotnění malířského tahu v prostoru. Těžištěm projektu je práce s technologickým postupem, kdy je barva, či jiný materiál namísto nanášení na podklad povrchem ...
  • Osobní téma 

    Vlčková, Tamara
    V mé bakalářské práci se zaměřuji na intimní sdělení. Zajímá mě moment odhalení a jednoduchá otázka: Co dává smysl? Zajímají mě běžné každodenní situace a lidské tělo, které vkládám do různých sociálních situací a osobní ...
  • Ovládání desktopu pomocí senzoru Kinect 

    Czompál, Zsolt
    Cílem této diplomové práce bylo vytvořit uživatelské rozhraní, které umožní ovládat počítač pomocí hlasových povelů, statických póz a dynamických gest. Obsahuje implementaci přirozeného uživatelského rozhraní, které emuluje ...
  • Ovládání webového prohlížeče pomocí gest 

    Němeček, Jiří
    Práce popisuje možnosti ovládání aplikace webového prohlížeče pomocí bezdotykových gest snímaných senzorem Microsoft Kinect. Jsou zde uvedeny postupy při snímání těchto gest a jejich analyzování pro další zpracování. Dále ...
  • Performance art jako hraniční forma uměleckého projevu 

    Vatulíková, Andrea
    S přihlédnutím k oboru performativních studií vycházím z předpokladu, že oblast umění nazývaná jako „performing arts“ prodělala v průběhu 20. století řadu reforem, díky kterým je dnes prakticky nemožné stanovit jasné hranice ...
  • Uživatelské rozhraní založené na zpracování hloubkové mapy 

    Kubica, Peter
    Tradiční uživatelská rozhraní nejsou vždy nejvhodnější variantou ovládání aplikací. Úlohou této práce je seznámit se s problematikou zpracování dat ze senzoru Kinect a analyzovat možnosti ovládání aplikací prostřednictvím ...
  • Využití viruální reality v konstrukčním procesu 

    Hlavatý, Michal
    Diplomová práca sa zaoberá možnosťou využitia virtuálnej reality v konštrukčnom procese a poukazuje na nové netradičné možnosti ovládania zariadení. Cieľom tejto práce je oboznámiť sa so zariadením skonštruovaným na ÚVSSR ...