Now showing items 1-20 of 29

  • AeroWorks - Rekonstrukce průběhu letu 

    Pribula, Ondrej
    Tato bakalářská práce se zabývá spracováním a vizualizací letových dat. Obsahuje popis letových veličin, pohybu letadla a přístrojů používaných při jejich zobrazování. Značná část projektu se zabýva popisem aplikace pro ...
  • Analýza příležitosti a proveditelnosti nového internetového portálu včetně realizace 

    Kuklínek, David
    Hlavním záměrem práce je vytvořit analýzu proveditelnosti a programové řešení specifického inzerčního portálu. Analýza proveditelnosti pak zejména zkoumá konkurenci, potenciální uživatelé, finanční analýzu projektu a ...
  • Ape Boards 

    Kvardová, Kateřina
    Ape Boards je moje vlastní nově vznikající značka, zabývající se výrobou snowboardů a kiteboardů. Pro tuto věc jsem navrhla výrazný logotyp, který má fungovat jako sjednocující prvek celé značky a jednotlivých designů ...
  • Business Cards Generator 

    Krúg, Tomáš
    Vizitka je široce používaný nástroj pro předávání kontaktů mezi jednotlivci. Vizitka je většinou používána v podnikatelském sektoru, ale může být také použita pro osobní účely. Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením ...
  • Cesta, důvod pro obraz 

    Cílková, Kristýna
    Má diplomová práce je založená na osobní zkušenosti z mého ročního pobytu na Západní Sumatře. Cesta, byla důvodem vzniku mých obrazů a jejich náplní, i když na první pohled není tak zřetelná. Má práce není cestopis. Věnuji ...
  • Fyzikální simulace látky (textilu) 

    Vavro, Ondrej
    Práce se zabývá problematikou simulace chování látek(textilu) za různých podmínek. Vysvětluje základní principy používané při konstrukci počítačového modelu látky, popisuje vnitřní i vnější sily působící na látku a ukazuje ...
  • Generátor vizitek 

    Mudrík, Richard
    Cílem této bakalářské práce je vytvoření nástroje pro tvorbu vizitek. Na začátku je uvedeno, co vůbec vizitka je a jaké zákonitosti platí při její tvorbě. Dále budou analyzovány jiţ existující nástroje. Jádrem práce bude ...
  • Generování informační grafiky pro živé přenosy 

    Krejčík, Marek
    Cílem práce bylo vytvořit program pro generování statické i dynamické grafiky pro použití v živém vysílání elektronických sportů. Program měl být schopen vytvořit statickou grafiku pro jednotlivé zápasy a také generovat ...
  • Grafické intro 64kB s použitím OpenGL 

    Olexa, Jan
    Cílem práce je vytvořit grafické intro využívající knihovnu OpenGL jehož spustitelný soubor má maximální velikost 64 kB. Program je psán v jazyce C++ a využívá OpenGL verze 4.6.
  • Klíčové rozdíly mezi japonskými a západními video hrami 

    Agazhanova, Anara
    Tato práce se zaměřuje na identifikaci rozdílů stejně jako nalezení podobností v prvcích designu role-playing videoher. Rozdíly mezi západními a japonskými role-playing hrami ilustrují, jak kulturní aspekty ovlivňují proces ...
  • Knihovna grafických prvků pro mikrokontrolery Atmel AVR a grafické displeje 

    Skopal, Miroslav
    Tato bakalářská práce je zaměřen na problematiku ovládání grafických LCD displejů pomocí mikroprocesorů řady AVR. Podrobně je zde popsán řadič od firmy Toshiba T6963C. Výsledkem této práce je modulární knihovna napsaná v ...
  • Knihovna pro ovládání LCD displejů 

    Lutera, Ondřej
    Práce se zabývá návrhem a implementací grafických objektů Text Box, List Box,Progress Bar a Edit Box do knihovny D4D firmy Freescale určené pro ovládání LCD displejů. Vývoj byl proveden pomocí vývojového kitu DEMOQE128 s ...
  • Měření výkonnosti grafického akcelerátoru 

    Vanek, Juraj
    Námetom mojej práce je meranie výkonnosti grafického akcelerátoru pri zobrazovaní 3D scén. Zameriava sa na otestovanie výkonu akcelerátoru z každého uhla pohľadu pri výkonovo kritických operáciách v 3D grafike. Pojednáva ...
  • Měření výkonnosti grafického akcelerátoru 

    Vanek, Juraj
    Tato práce pojednává o možnostech a funkcích moderních grafických akcelerátorů a měření jejich výkonu pod rozhraním OpenGL. Využívají se při tom rozšířené algoritmy na zobrazování scény v reálném čase. Zaměřuje se na ...
  • Nanášení fotonů na hierarchii obrazových vzorků 

    Kiss, Marcel
    Táto práca sa zaoberá technikami globálneho osvetľovania scény. V teoretickej časti rozoberá rôzne techniky globálnej iluminácie, pričom je sústredená na osvetľovanie v reálnom čase pomocou rôznych optimalizačných metód. ...
  • Návrh a implementace elektronického obchodu firmy 

    Šmaha, Pavel
    Bakalářská práce se zabývá návrhem designu a struktury vznikajícího internetového obchodu běžícím na opensourcové distribuci. Návrh grafického designu se opírá o analýzu okolí podniku, konkurence a moderních trendů a je ...
  • Návrh informačního systému pro rezervace stolů a donáškovou službu pro moderní restaurace 

    Bumbál, Lukáš
    Cílem diplomové práce je návrh systému rezervace stolů v restauraci a systému objednávání donášky jídla. Práce je rozdělena do 5 kapitol. Obsahuje 44 obrázků, 8 tabulek a 1 přílohu. V první kapitole je popsán cíl práce, ...
  • Návrh marketingového řízení softwarové firmy 

    Rient, Walter
    Bakalářská práce analyzuje současnou marketingovou strategii pro zvolenou firmu AKI-Sport s.r.o.. Zjištěné výsledky jsou vyhodnoceny a na jejich základě jsou formulována doporučení. Ta by měla vést ke zlepšení stabilního ...
  • Parametrické 3D modely 

    Ondrejó, Michal
    Cieľom tejto práce je navrhnúť možnosti previazania objektov v parametrickom modeli.Jednotlivé možnosti sú implementované v systéme na tvorbu parametrických trojrozmerných modelov. Systém umožňuje tvorbu modelov pomocou ...
  • Počítačové hry a lidský mozek 

    Hanuš, Marek
    Tato bakalářská práce se zabývá problematikou počítačových her a jejich vlivu na lidský mozek. Cílem první kapitoly je popsat základní vlastnostmi lidského mozku a jeho schopnosti, které developeři počítačových her využívají ...