Now showing items 1-3 of 3

  • Marketingová strategie hotelu 

    Janderková, Šárka Jana
    Tato diplomová práce je zpracována pro čtyřhvězdičkový hotel na jižní Moravě. Zkoumá a hodnotí situaci na trhu ubytovacích služeb v daném regionu, hotelové služby a oblasti, které s jejich zajištěním souvisí. Součástí práce ...
  • Vliv kontroly na evaluaci a motivaci zaměstnanců 

    Voňavka, Adam
    Tato práce je zaměřena na motivaci a evaluaci zaměstnanců v gastro podniku, analýzu těchto činností a jejich vliv na nežádoucí chování personálu k podnikovým financím a majetku obecně. V první části budou popsána teoretická ...
  • Vývoj EU - komparace České a Slovenské republiky ve vybraném odvětví 

    Dvořáková, Petra
    Cílem diplomové práce je vytvořit komparaci ekonomiky členských zemí mezi Českou republikou a další členskou zemí Evropské unie. Touto další členskou zemí bylo vybráno Slovensko, které se České republice podobá, má s Českou ...