Now showing items 1-7 of 7

  • Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně 

    Miškaříková, Ludmila
    Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody ...
  • Expanze podniku na Polský trh 

    Svobodová, Marie
    Tato diplomová práce se zaměřuje na kritickou analýzu podniku, na jejímž základě je navrhnuta strategie expanze firmy na zahraniční trh. Analytická část této práce obsahuje také ucelený pohled na situaci na polském trhu ...
  • Hodnocení finančního zdraví vybraného podniku a návrhy na jeho zlepšení 

    Eischmannová, Tereza
    Předmětem diplomové práce je provedení finanční analýzy společnosti Kastek komponenty s. r. o. Teoretická část se skládá z definic, metod finanční analýzy a slouží jako teoretické východisko pro praktickou část diplomové ...
  • Návrh rozvoje internacionalizační strategie společnosti Heinrich Huhn na mexickém trhu 

    Andrlová, Zuzana
    Předložená diplomová práce „Návrh rozvoje internacionalizační strategie společnosti Heinrich Huhn na mexickém trhu” je založená na identifikaci kritických faktorů ovlyvňujících volbu konkrétní mezinárodní formy vstupu. ...
  • Podnikatelský záměr rozvoje firmy 

    Porazilová, Erika
    Bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr pro rozvoj firmy, která se zabývá výrobou plastových výrobků a nese název ITMS PLAST s.r.o. Projekt je postavený na inovaci výrobků, konkrétně zavedení nového výrobku. ...
  • Strategie vstupu firmy na zahraniční trh 

    Gebauerová, Jaroslava
    Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategie vstupu firmy na zahraniční trh. V teoretické části práce je pojednáno o jednotlivých strategiích, jsou zmíněna jejich pozitiva a negativa spolu s dynamičností vstupu ...
  • Využití GreenGraffiti jako dalšího marketingového komunikačního nástroje firmy 

    Nešporová, Kristýna
    Tato diplomová práce z oblasti marketingu zkoumá možnost využití alternativního reklamního média zvaného GreenGraffiti jako dalšího komunikačního nástroje. Protože je pro Českou republiku a tím i české klienty tento typ ...