Now showing items 1-20 of 99

  • Algoritmus pro cílené doporučování produktů 

    Bodeček, Miroslav
    Tato diplomová práce se zabývá prozkoumáním problematiky doporučování produktů v internetovém obchodování, zhodnocením dostupných technik, detailním návrhem systému doporučování produktů pro existující internetový obchod a ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu 

    Plešinger, Dominik
    V mojej bakalárskej práci som analyzoval prostredie trhu, v ktorom sa nachádzajú konkurenčné internetové obchody. Následne som spracoval návrh a riešenie internetového obchodu zameraného na predaj tovarov a služieb s ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu 

    Mičánek, Filip
    Bakalářská práce se zabývá analýzou fungujícího internetového obchodu společnosti VYPA,s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení, podrobně zkoumá současné postavení, přehlednost, návštěvnost a kvalitu současného internetového obchodu ...
  • Analýza a návrh elektronického obchodu 

    Stránský, David
    Diplomová práce je zaměřena na analýzu, návrh a implementaci internetového obchodu. První část je věnovaná internetovému marketingu, optimalizaci pro vyhladavače a modelování elektronického obchodu z teoretického hlediska. ...
  • Analýza a návrh optimalizace elektronického obchodu 

    Bureš, Petr
    Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a optimalizaci internetového obchodu. Jejím hlavním cílem je navrhnout optimalizace z pohledu online marketingu, informační architektury, webové analytiky a dalších slabých stránek, ...
  • Analýza a návrh rozvoje elektronického obchodu firmy 

    Komárek, Petr
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku internetového obchodování ve společnosti Zahradní centrum Jindřichův Hradec. Práce popisuje současný stav již fungujícího internetového obchodu a na základě nastudovaného ...
  • Analýza a návrh zdokonalení jednotlivých elementů elektronického obchodu 

    Tuma, Michal
    Tato bakalářská práce se zabývá analýzou existujícího internetového obchodu z různých pohledů a snaží se identifikovat oblasti vhodné pro zlepšení zejména v jeho klíčových vlastnostech a marketingu. Cílem práce je pak ...
  • Analýza a renovace vybraného internetového obchodu 

    Hamerník, Kamil
    Bakalářská práce se zabývá problematikou a realizací internetových obchodů (tzv. e-shopů), které splňují moderní trendy z hlediska e-businessu, použitelnosti, designu a především dokáží být velmi dobře konkurenceschopné a ...
  • Budování komerčně úspěšných internetových projektů 

    Kadeřábek, Jakub
    Tato práce se zabývá popisem metod a postupů využívaných v procesu tvorby komerčně úspěšných internetových projektů. Oblastí zájmu jsou především e-business strategie, strategie internetového marketingu a postupy budování ...
  • Daňové aspekty elektronického obchodu 

    Žambochová, Alice
    Tato bakalářská práce se zabývá daňovou problematikou v oblasti elektronického obchodu. Obsahem práce je analýza prostředí elektronického obchodu a daňové legislativy. V praktické části jsou pak získané teoretické poznatky ...
  • Hodnocení elektronického obchodu a návrh internetového marketingu 

    Kroulíková, Michaela
    Na základě systémové analyzy moderního prostředí elektronického podnikání je zhodnocen vytvořený návrh elektronického obchodu z hlediska funkčnosti a marketingu.
  • Informační systém firmy Cyklosport Pavka 

    Kotulan, Jiří
    Tato práce se zabývá tvorbou modulárního informačního systému na základě požadavků zadavatelské firmy. Systém je implementován pomocí jazyka Delphi 2007 a PHP5, postavených nad databázemi Interbase 2007 a MySQL 5. Cílem ...
  • Informační systém realitní kanceláře 

    Dudík, Michal
    Tato práce se zabývá analýzou požadavků na online redakční systém realitní kanceláře. Cílem práce je tento systém navrhnout a implementovat. Důraz je především kladen na možnost synchronizace dat s českými realitními ...
  • Internetový marketing elektronického obchodu 

    Steklá, Iva
    V diplomové práci se budu zabývat internetovým marketingem pro nově vzniklý elektronický obchod zabývající se prodejem kabelek. V práci bude popsán teoretický základ, který bude použit jako východisko pro zpracování ...
  • Komplexní řešení prodeje zboží 

    Krhovský, Patrik
    Cílém této práce je analyzovat, navrhnout a implementovat pokladní systém, který prodejci budou moci využívat s běžně používaným hardware, v základní verzi zdarma a celé nastavení systému by měli zvládnout sami. Díky tomu ...
  • Komunikační mix internetového obchodu 

    Vala, Marek
    Tato práce se zabývá komunikačním mixem internetového obchodu. V první části jsou shrnuty teoretická východiska, které se zabývají touto problematikou. Druhá část je zaměřena na analýzu konkrétního internetového obchodu, ...
  • Komunikační rozhraní internetového obchodu a informačního systému firmy 

    Dvořák, Zdeněk
    Práce se zabývá konkrétním rozborem a realizací napojení jednotlivých zvolených částí internetového obchodu na definované moduly informačního systému v obchodní firmě GOLF TIME, s.r.o. Bakalářská práce analyzuje jednotlivé ...
  • Marketing v elektronickém obchodě 

    Bártová, Dana
    Diplomová práce se zamuje na marketing v pomrn nové sfée a to marketing na internetu. Specifikuje konkrétní nedostatky internetového obchodu a navrhuje nkolik podstatných krok pro pokroilejší fungování již existujícího ...
  • Marketingová komunikace 

    Sedlák, Radoslav
    Diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou internetového obchodu s krmivom a potrebami pre psov. Práca vychádza z teoretických poznatkov, na ktorých je založená analýza. Dáta z analýzy sú následne spracované a ...
  • Marketingová komunikace internetového obchodu 

    Všetulová, Kristýna
    Tato bakalářská práce se zabývá změnou v marketingové komunikaci internetového obchodu Coffee Dream, která je realizována na základě provedených analýz. Smyslem této bakalářské práce je zhodnocení současného stavu marketingové ...